Avatar billede faizan Nybegynder
10. april 2003 - 20:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Freelance søges: Flash/Design/Scripting

Jeg kan "FlashDesigne" gode og avanceret websites, som måske kunne være en god løsning til de mindre firmaer rundt omkring.

Jeg ligger over middel i programmet Flash MX og jeg kan komme rundt om alle hjørner, med selve actionscripting. Mine venner og jeg synes selv at jeg er "skide" god til koncepter og designs. Jeg kan også en del HTML, men stadig foretrækker jeg flash. Bruger Adobe Photoshop 6 en gang imellem.

Jeg har rent faktisk et lille "firma" kørende. Vi/jeg har nogle hjemmesider liggende, som er til salg. Jeg har endnu ikke fået regisreret et domæne til mit mini firma.

Da jeg ikke har regisreret et domæne til mit lille firma, har jeg et andet link til den. Du kan se mit portfolio/work, hvis du kontakter mig via. mail eller ICQ, som er:
fez4life@hotmail.com  ICQ: 243759745 -
jeg foretrækker mail :)

tak for jeres opmærksomhed.
Avatar billede staf Nybegynder
12. april 2003 - 00:51 #1
En virkelig flot "ansøgning" der *LOL*!!! Måske du skulle smide den over i jobkategorien.
Hvorfor skal man iøvrigt kontakte DIG for at se hvad du har lavet? IT-verdenen er desværre i sådan mere, at folk/virksomheder står i kø for at få fat i dig. Hvorfor du må gå til dem.... Do you read me??? Du burde hellere ligge dit materiale åbent frem. Du skal nok IKKE regne med at folk tager kontakt til dig for at se hvad du har lavet. Så kan de jo ligeså godt bare tage den "anden" designer der åbent viser hans arbejde frem....!!!
Avatar billede staf Nybegynder
12. april 2003 - 00:52 #2
Glem bare denne del af den første linie: "Måske du skulle smide den over i jobkategorien." Var lidt for hurtig der`:)

Alt anden står jeg dog FAST ved!
Avatar billede faizan Nybegynder
12. april 2003 - 10:36 #3
den er der også...i den kategori...

se selv :O
Avatar billede faizan Nybegynder
12. april 2003 - 11:20 #4
har fået kontakt med en skal du se...
Avatar billede nillebis Nybegynder
12. april 2003 - 19:41 #5
Hvad har du ondt i røven af Staf! - Det er nu stadig sådan, at hvis folk kan lide nogle af de projekter man har arbejdet med.. Ja så skal vi nok komme og banke på døren.. Jeg sidder selv som HR konsulent og jeg bruger blandt andet denne side til, at kigge efter potentielle mearbejdere. SÅ tag ikke modet fra nogen!!
Avatar billede staf Nybegynder
12. april 2003 - 19:54 #6
Har som end ikke ondt i røven ;) Er selv designer, med flere års erfaring !!!
Mener bare man ligger ting UD. Man beder ikke kunden "tage skridtet". Man tilbyder sig, og VISER sig, hvis du forstår.... Bare min mening!! Og igen, jeg har IKKE ondt i røven :)

Hvorfor skulle jeg have det ???
Avatar billede faizan Nybegynder
13. april 2003 - 23:15 #7
1. Du er virker RET stolt: "Er selv designer, med flere års erfaring !!!"
2. Læs lige min "ansøgning en gang til"

så får du nok svaret på, hvorfor jeg ikke kan vise min ting frem endnu.
Avatar billede staf Nybegynder
14. april 2003 - 00:49 #8
1) er ikke RET stolt, er MEGET stolt. En hver designer er vel stolt. Det er du sikkert også! Har jeg ret??

2)Tror du har misforstået min pointe her! Det handler ikke om "jeg er bedst"/jantelov osv. osv.
Min pointe var som bare at jeg ikke mener man "beder" kunder tage det første skridt. Men derimod tilbyder sig og VISER sit arbejde....

Dette er som ikke fordi jeg surmuler over ikke at kunne se dine ting (medmindre jeg altså kontakter dig), blot et råd til dig!!

Branchen er HÅRD og der er MANGE om budet. Hvorfor det tit og ofte kan være en fordel at "banke på virksomhedens dør", med en "blærerøvs-mappe" som det så populært hedder....

Og ja, jeg kan godt læse at du IKKE har et domæne til dit lille firma endnu:) Men så kunne du evt. sende din "ansøgning"/ligge dit indlæg, når du HAR et domæne, hvorpå du ligger din portefølje osv. osv.!

En  virksomhed har idag MANGE designere bereauer de kan vælge imellem. Dem der får jobbet blandt de 100 lige gode designere, er dem der viser en interesse og en selvstændighed der giver virksomheden selv mindst muligt arbejde.

Som sagt blot et råd/ide/ledetråd.
Avatar billede faizan Nybegynder
23. april 2003 - 16:26 #9
nå..
Avatar billede faizan Nybegynder
23. april 2003 - 16:27 #10
:) lukker

i kan stadig sende mail til fez4life@hotmail.com - hvis nogle er interesserede