Avatar billede blahblah Nybegynder
10. april 2003 - 18:20 Der er 11 kommentarer

Tysk rettelse

Jeg har siuddet her og bikset et eller andet wannabe-tysk sammen. Er her ikke en venlig sjæl som vil hjælpe mig med at ændre dette fra at være en wannabe-tysk til noget som er nogenlunde tysk :)

Weil Martin taub ist, versteht er nicht was musik ist, und warum Lara spielt auf der klarinette statt siene hausaufgabe machen. Eines Tages wann Lara sitzt am Küchentisch und spielt auf der Klarinette, fragt Martin ob sie keine hausaufgaben hat. Lara Antwortet ”Ich hab’ nicht auf”, aber Martin nehmt, und blättert duch des Heft der Lara. Wann Martin seht dass Lara lügt wird er sehr böse, und nehmt der klarinette aus Lara, und sagt das die musik nur lenkt ihr ab vom Lernen, und das der Schule wichtig dann der musik ist.
Avatar billede fangel Nybegynder
10. april 2003 - 18:54 #1
EXP.dk er IKKE, jeg gentager IKKE, et sted hvor man kan få lektie hjælp... prøv at finde et site der gør det, og henvend dig der...

du har nu oprettet min. 10 spm hvor du vil have lektie hjælp, og ser jeg dig oprette et til, så anmelder jeg dig, for at "misbruge" eksperten...

Morten
Avatar billede troev Nybegynder
10. april 2003 - 21:08 #2
das der Schule wichtigER dann der Musik ist. Husk at "Musik" og alle andre navneord er med stort.
Eines Tages wenn...

Det er hvad jeg sådan lige kunne finde hurtigt...
Det er fra "Jenseits das Stille", er det ikke?
Avatar billede troev Nybegynder
10. april 2003 - 21:09 #3
og "Wann Martin seht...." skal være "WEnn Martin seht..."
Avatar billede troev Nybegynder
10. april 2003 - 21:11 #4
jeg er lidt i tvivl om ", und warum Lara spielt auf der klarinette statt siene hausaufgabe machen. " måske skal det være "Hausaufgabe ZU machen"
Avatar billede troev Nybegynder
10. april 2003 - 21:15 #5
og slå lige alle dine navneord op og find ud af, om det er det rigtige bestemte kendeord.
Avatar billede troev Nybegynder
10. april 2003 - 21:18 #6
hvis "Ich hab' nicht auf" betyder "Jeg har ikke noget for", så:
"Ich hab' nicht auf" = "Jeg har ikke for"
"Ich hab' nichts auf" = "Jeg har ikke noget for"
Avatar billede klgn Nybegynder
11. april 2003 - 20:04 #7
jeg tror lige, jeg vil rette lortet igennem - det er ik så svært...

Weil Martin taub ist, versteht er nicht was die Musik ist, und warum Lara auf der Klarinette spielt statt ihre Hausaufgaben zu machen.  Eines Tages als Lara am Küchentisch sitzt und auf der Klarinette Spielt, fragt ihr Martin ob sie keine Hausaufgaben machen sollen. Lara antwortet: "Ich hab' nichts auf", Martin nimmt Laras Heft und blätter es durch. Alt Martin sieht, da Lara lügt wird er sehr böse und benimmt Laras Klarinette . Dann sagt er, da die Musik nur ihr lenkt vom Lernen, und das die Schule wichtiger als die Musik ist.

Sådan, nu er det hæderligt tysk...

/klgn
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. april 2003 - 22:05 #8
Ach ja - skulle lige til at spørge fra hvilken bog det var, men så læste jeg troevs svar :) "Jenseits der Stille" - en 'klasiker fra tysktimerne *lyder som en der spiller klarinet lissom hovedpersonen*...

Sorry for spam
Avatar billede klgn Nybegynder
20. april 2003 - 21:26 #9
lukker du??

/klgn
Avatar billede troev Nybegynder
28. august 2003 - 15:37 #10
at lukke....
Avatar billede troev Nybegynder
28. august 2003 - 15:39 #11
Point opsparet (760 dage * 5 point) 3.800,00
Point tjent 5,00
Point brugt 710,00
Point ude 1.435,00

Hmmmm... Hvad med at lukke nogle spørgsmål?