Avatar billede doodoo Novice
09. april 2003 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ret profil...

Ey EXP.dk

Jeg skal bruge en funktion på mit community...
Det skal være ret profil..

Hvordan laver jeg det så det kun er den person, som er logget ind der bliver rettet.
En simpel menu som er på alle sider i dag :)

Der skal være
Fornavn
Alder
bare som tekst felter.

Jeg bruger sessions, og er der andet du skal bruge så smid en kommentar ;)
Avatar billede doodoo Novice
09. april 2003 - 21:46 #1
tekst felter = input
Avatar billede izeburn Nybegynder
09. april 2003 - 21:50 #2
Du kan tjekke det ved at bruge WHERE i din MySQL sætning, fx:

$query = "UPDATE `bruger-tabel` SET `fornavn` = 'nyt-fornavn', `alder` = 'ny-alder' WHERE `brugernavn` = '".$_SESSION['brugernavn'].";
Avatar billede doodoo Novice
09. april 2003 - 21:51 #3
takker for det ;)