Avatar billede crysis Nybegynder
09. april 2003 - 17:44 Der er 6 kommentarer

Outlook knapper

Er det muligt at lave en ekstra toolbar i Outlook? Og hvor kan jeg evt. finde lidt information om det?
Avatar billede odegaard Nybegynder
09. april 2003 - 17:50 #1
Det kan du finde mere information om i den rigtige kategori. VBA-programmering har intet med .NET at gøre.
Avatar billede crysis Nybegynder
09. april 2003 - 17:52 #2
Ok, jeg vidste ikke at sådan noget kun er muligt med vb.
Avatar billede burningice Nybegynder
09. april 2003 - 19:44 #3
crysis>> hehe.. det er det skam heller ikke, dog har MS været så flinke at gøre arbejdet for os "tweakere" meget nemt med VBA (VB for Applications), hvorved man kan lave om og udvide sine programmer :)
Dog har Outlook et COM-interface som du kan bruge fra .Net, så helt galt er du nu ikke på den. Du kan finde referencemateriale til det på MSDN.
Avatar billede wisen Nybegynder
05. november 2003 - 08:38 #4
Hvis du kender noget til C++/ATL kan du helt sikkert få noget ud af denne artikel : http://www.devarticles.com/art/1/80/1
Avatar billede wisen Nybegynder
05. november 2003 - 08:40 #5
.. her er måske også noget : http://www.slipstick.com/dev/comaddins.htm
Avatar billede odegaard Nybegynder
05. november 2003 - 10:21 #6
Man kunne jo også lige tilføje at med introduktionen af Office 2003, så kan man nu programmere i .NET