Avatar billede superanden Nybegynder
09. april 2003 - 16:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word XP UK translater

Hej jeg har købt en office xp pakke i udlandet og har derfor ikke fået den mulighed at kunne oversætte fra Dansk -> Engelsk
Engelsk -> Dansk
Dansk -> Tysk
Tysk -> Dansk
som jeg havde håbet :-/

Er det muligt at få dette i en expansion pack hos microsoft?
Avatar billede jkrons Professor
09. april 2003 - 16:43 #1
Min danske Office XP giver kun mulighed for at oversætte frem og tilbage mellem US English og tysk. Dank er ikke en valgbar mulighed, men det kan selvfølgelig tænkes at jeg ikke har installeret det.
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
10. april 2003 - 01:52 #2
Selfølgelig er det muligt at købe mere hos fætter Bill.

Extramodulet hedder proofing tools, læs mere her:
http://www.microsoft.com/office/evaluation/indepth/multilingual/prooftools.asp

-er en ganske herlig sag og du er reelt set kørende på samtlige office sprogversioner.
Avatar billede jkrons Professor
10. april 2003 - 16:57 #3
Men desværre kan desværre stadig ikke oversætte det ønskede:

"Bilingual translation dictionaries, speech recognition engines, and handwriting engines for certain languages. "

og hvis du kigger længere nede på siden, kan du se at dansk ikke er inkluderet i Translation modulet - som i virkeligheden kun er en ordbog på de sprog, der er traslation til.
Avatar billede superanden Nybegynder
15. april 2003 - 21:32 #4
Dr. Gamma jeg har proofing tools.........
Avatar billede jkrons Professor
15. april 2003 - 21:35 #5
Som nævnt supporterer MS ikke oversættelser mellem dansk og andre sprog - heller ikke selv om du har Proofing Tools.
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
25. april 2003 - 11:21 #6
Sorry, det er bare mig der har problemer med at læse dansk ;)

Hvis det er meget vigtigt for dig (læs: koster vel en hel del penge) er der nok en 3. parts udbyder der sælger noget der smager at det du skal bruge.