Avatar billede jhede Nybegynder
09. april 2003 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nero og Easy Cd Creator 6

Hej

Nogen der kender til problemer med installation af Nero og Easy Cd Creator 6 ?

Efter sigende skulle det give problemer med installation af både Nero og Easy Cd Creator 6 ?

Har nogle erfaringer på dette område ?

Jesper
Avatar billede jewler Nybegynder
09. april 2003 - 14:06 #1
HAr aldrig hørt om det! Har begge installeret, alt fungerer perfekt både under og efter installationen.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. april 2003 - 14:43 #2
Du har ret med hensyn til, at der tidligere er sagt meget om, at to brænderprogrammer kunne skabe (skabte?) bøvl med brænderen. Jeg har begge programmer, s'følglig originale erhvervet ved køb af to forskellige brændere. Af samme årsag benytter jeg kun Nero og kan derfor ikke sige at have erfaring på området. Min nabo derimod havde meget besvær med at brænde med begge programmer, indtil han helt fjernede Easy CD Creator. Så noget om snakken alligevel, måske, ved forskellig mærke brændere.
Men jewler's fungerer åbenbart perfekt. Fint nok.  :)
Avatar billede jhede Nybegynder
10. april 2003 - 17:00 #3
Jeg har installeret begge programmer uden problemer, det fungere bare perfekt.

Jesper