Avatar billede nuckiear Nybegynder
07. april 2003 - 11:27 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Lyn i photoshop

Jeg sidder og er igang med at logo.. (n00b til grafik i det hele taget) i midten har jeg så et tegn.. Som jeg gerne vil gøre mere magisk og såen. Derfor tænkte jeg at det kunne være fedt at lave nogle lyn som kører ud fra tegnet og hen over logoet.
Jeg har så leget lidt med filter > render > clouds, filter > render > diffen clouds, image > adjust > invert, image > adjust > levels
Det bliver jo også meget meget fint, men det er fandme svært og overføre til et logo hvor baggrunden er hvid, fordi det er med sort baggrund på når man laver lyn på den måde.. Nogen der har nogen gode ideer til hvordan man også kan lave lyn også man kan tage lynene med sig ?
Avatar billede landmark Nybegynder
07. april 2003 - 11:29 #1
- en mulighed!
kan du evt. lægge et link til filen, så man kan prøve at komme med et forslag...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. april 2003 - 11:29 #2
www.prodic.dk -> Tutorials
Avatar billede doodoo Novice
07. april 2003 - 11:30 #3
prodic.dk har en tutorial om lyn....
ind i den første menu der er på startsiden > 2. række > opgave 2
Avatar billede human Nybegynder
07. april 2003 - 11:37 #5
DooDoo, kommer du ikke lige på ICQ?
Avatar billede nuckiear Nybegynder
07. april 2003 - 11:47 #6
Jeg kan ikke lide de lyn på prodic.dk.. Jeg syntes ikke de er realistiske
Avatar billede nuckiear Nybegynder
07. april 2003 - 11:48 #7
doodoo> Det andet link du har givet er det samme som jeg har beskrevet i toppen
Avatar billede nuckiear Nybegynder
07. april 2003 - 11:55 #8
landmark > Du kan se her www.bookofshadows.dk/Image.jpg Det er det tegn jeg skal have til at se lidt mere magisk ud :)
Avatar billede doodoo Novice
07. april 2003 - 14:31 #9
hmmm så skal du da bare ligge lidt mere Glow på?!
Avatar billede nuckiear Nybegynder
07. april 2003 - 14:58 #10
Nej fordi jeg vil gerne have der stod lyn ud fra tegnet..
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
10. april 2003 - 01:40 #11
Hej,
-tjek dette auto filter ud. Lynet det laver er lynende hurtigt og virker meget ægte. Det er også det eneste der er noget værd i denne freebie!! Så skal du bare fiddle lidt med lagtykkelsen og en vignette; så er den klaret.

http://www.freephotoshop.com/html/almathera.html

Hvis den skal holdes i lysegrå er det nok mest stilet at holde lynet i hvidt.
Avatar billede obeah Nybegynder
22. maj 2003 - 09:30 #12
http://www.prodic.dk/Tutorials/erfaren/lyn.html her er en guide til at lave lyn :)
Avatar billede julemad Nybegynder
04. december 2003 - 16:24 #13
hmmm .... www.bookofshadows.dk/image.jpg siden kan ikke vises, har måske et forslag... :) men kan ikke se billedet