Avatar billede jydepotten Nybegynder
16. november 2000 - 17:02 Der er 13 kommentarer

Auto. Lukning af forbindelse

Hej
Findes der et program som man fx kan sætte til at lukke forbindelsen efter 1 time.
PS. ikke en download manger
Avatar billede jydepotten Nybegynder
16. november 2000 - 17:03 #1
manager!
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 17:04 #2
Prøv at led på tocows
Avatar billede blood Nybegynder
16. november 2000 - 17:05 #3
jeg ved ikke om Stone\'s ConnectControl kan mun du kan jo prøve at downloade en shareware version og tjekke!!!! (den kan så meget)

http://www.stoneware.dk/
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 17:06 #4
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:07 #5
Det kan getRight den kan også slukke computeren.
Findes som dome hos http://tucows.cybercity.dk/
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:08 #6
Sorry men det kan man da sætte Win9x til, altså efter at den ikke har været benyttet i f.eks 1 time... eller skal den lukkes 1 time efter den er åbnet ligegyldig hvad?
Avatar billede kilobite Nybegynder
16. november 2000 - 17:09 #7
Det kan windows selv i instillinger for internet forbindelse Egenskaber-avanceret
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 17:10 #8
Jeg mener at havde brugt netbuddy til dette

http://tucows.cybercity.dk/preview/52688.html

Den holder også styr på din regning
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 17:11 #9
Tommyf ! ja det ved vi alle sammen godt men prøv at læse her !

PS. ikke en download manger
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:13 #10
jones>>> Læs min kommenta \"sorry\" jeg havde ikke opdaget den sidste linje ligesom du ikke havde opdaget min kommentar.
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 17:17 #11
Der er ikke noget i vejen med dit svar. Det ville jeg også klart gøre hvis jeg skulle havde forbindelsen til at lukke efter en time.

Jo jeg havde læst din kommentar! men opfattede den bare lidt anderledes end det den var ment som.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 17:19 #12
Hmmmm efter en god 10 minutters roden rodt inde i hjernen er jeg kommet frem til at I nok har fastpris hos CC og derfor kun vil værer på den time om dagen som i har... Leder lige *s*
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 17:23 #13
I ??? det er nok kun jydepotten der har !!!

Men nu du siger det så ved jeg at der findes et tool lavet af en dansker som er lavet lige præcis til dette formål !!