Avatar billede pagh Nybegynder
04. april 2003 - 12:35 Der er 1 løsning

Ram til Compaq Proliant 1600R.

Daws

Jeg har en Scumpaq ProLiant 1600R Dual P3 500mhz jeg skal have mere RAM i.
Jeg har fundet nogle RAM der passer på computerstore.dk, men de koster 900kr for 256MB.
Det er disse RAM.: http://www.ec.kingston.com/shop/partsinfo.asp?ktcpartno=KTC3614/256

Jeg har kigget på Xdata.dk og fundet disse RAM.:
http://www.xdata.dk/servlet/VisVare?vareID=2056

Og efter hvad jeg har kunnet finde frem til, så skulle de passe i maskinen, og så koster de kun 440kr for 256MB. Og jeg skal bruge 3 stænger.....så det er jo lidt af en besparelse.

Men vil de passe i maskinen? Evt. andre alternativer?

På forhånd tak.

MVH
Michael Pagh
Avatar billede ricky Nybegynder
04. april 2003 - 12:47 #1
Det vil formentlig IKKE passe i maskinen - da den stammer fra en tid hvor mange af PC producenterne stadig chikanerede kunderne omkring specielle timinger i.f.m. RAM... så hvis du vil være sikker vælger du RAM der er lavet specifikt til maskinen, som f.eks. Kingston udgaven.