Avatar billede maxster Nybegynder
03. april 2003 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

asfunction

Jeg har et dynamisk tekstfelt med links som henviser til den samme asp-side, dog med forskellige id-nr.
Hvordan får jeg links til at gå til et popup-vindue og hente det rigtige id-nr.
Avatar billede barklund Nybegynder
03. april 2003 - 12:31 #1
Dit spørgsmål skulle vel ikke være relateret til

http://www.eksperten.dk/spm/336570

Der godt nok er stillet af en anden bruger - for han henviser jo tilbage til http://www.eksperten.dk/spm/335898, som du har stillet...

For hvis det hænger sammen, skal vi så ikke klare det i det andet spørgsmål?

/Barklund
Avatar billede maxster Nybegynder
03. april 2003 - 12:34 #2
joda, det hænger sammen, men jeg lukker lige spørgsmålet - har fundet svaret. Dog har jeg et andet spørgsmål nu der går på hvordan jeg så centrerer popup vinduet :) alle points er på højkant
Avatar billede maxster Nybegynder
03. april 2003 - 12:52 #3
Her var svaret:

function launchPOPUP(id) {
winH=250;
winW=337;

getURL ("java script:NewWindow=window.open('http://www.soestival.dk/program.asp?id="+id+"','newWin','width=" add winW add ",height=" add winH add ",top='+((screen.height/2)-(" add winH/2 add "))+',left='+((screen.width/2)-(" add winW/2 add "))+',toolbar=No,location=No,scrollbars=Yes,status=No,resizable=No,fullscreen=No');  NewWindow.focus();      void(0);");
}

l = new LoadVars();
l.load("test.txt");
l.onLoad = function(s) {
    if (s) {
        t.html = 1;
        t.htmlText = this.minVar;
    }
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. april 2003 - 13:31 #4
Maxster, likedon og mornin kan nogen forklare sammenhængen mellem de 3 brugerprofiler...???