Avatar billede buzzer Nybegynder
03. april 2003 - 09:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

getURL ved hjælp af parameter 2...

Se spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/336460

Håber du petemc, se det her spørgsmål...
Måske var jeg lidt for hurtig med at sige at det virker. ;)

Jeg får værdien "0" op i mit adresse felt i browseren, når jeg klikker på min flash banner og ikke hele min URL streng. Kan det passe??
Avatar billede petemc Nybegynder
03. april 2003 - 10:01 #1
Som jeg sadge i den sidste spørgsmål, det er som om der mangle en script der modtage de variabler...
Avatar billede buzzer Nybegynder
03. april 2003 - 10:58 #2
OK, jeg prøver lige engang til.... Jeg får et 0 frem som sagt, men det er som om den ikke henter de parameter som den skal. Her er den fulde html, samt mine knap koder:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Test</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>

<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0" width="585" height="163" id="myMovie" ALIGN="">
    <PARAM NAME="movie" VALUE="fotex_bestillingesvarer.swf">
    <PARAM NAME=quality VALUE=high>
    <param name="movie" value="myLink=/internet/test/test.nsf/res/test_bestillingesvarer/$file/test_bestillingesvarer.swf?OpenElement&hrefParm=/internet/test/test.nsf/web/Bestillingsvarer?opendocument&targetParm=content">
    <EMBED src="fotex_bestillingesvarer.swf" quality=high width="585" height="163" NAME="movie" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash" flashvars="myLink=/internet/test/test.nsf/res/test_bestillingesvarer/$file/test_bestillingesvarer.swf?OpenElement&hrefParm=/internet/test/test.nsf/web/Bestillingsvarer?opendocument&targetParm=content" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></EMBED>
  </OBJECT>

</body>
</html>

Og flash kanppen:

on (release) {
    getURL("&hrefParm="+hrefParm+"&targetParm="+targetParm, "_parent");
}
Avatar billede buzzer Nybegynder
03. april 2003 - 10:59 #3
ups mine koder til knappen ser sådan her du

on (release) {
    getURL(myLink"&hrefParm="+hrefParm+"&targetParm="+targetParm, "_parent");
}
Avatar billede buzzer Nybegynder
03. april 2003 - 11:01 #4
og det er hvad jeg får frem i mit adresse felt:

C:\Documents and Settings\thbe\Skrivebord\arbejdesmappe\Test\Flash_bestillingsvarer\0

Kan det være rigtig. Skulle den ikke hente: /internet/test/test.nsf/web/Bestillingsvarer?opendocument ??
Avatar billede petemc Nybegynder
03. april 2003 - 11:51 #5
Du bliver nødt til at teste på din server, eller bruge en fuld sti (http://www.minSite.dk/....)
Avatar billede buzzer Nybegynder
03. april 2003 - 12:19 #6
Jeg kan ikke får det til at virke..  jeg får heletiden væriden 0 op SUK
Avatar billede buzzer Nybegynder
03. april 2003 - 12:20 #7
Enten det eller også sker der ikke noget...
Avatar billede petemc Nybegynder
03. april 2003 - 13:30 #8
Undskyld buzzer, jeg kan ikke gennemskyld problemet her. Du må gerne sende din .fla hvis du vil webmaster@cv-e.com

Cheers
Avatar billede buzzer Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:39 #9
ok