Avatar billede wannafly Nybegynder
03. april 2003 - 00:56 Der er 15 kommentarer

er det latterligt

den måde den her side kører på - med "fades" imellem siderne - er det fedt eller er det egenligt ikke bare irriterende - og hvor proff virker side i det hele taget med de mange stave og grammatik - fejl? www.straussdata.dk
Avatar billede zecain Nybegynder
03. april 2003 - 01:01 #1
Det er da HELT ok med de "fades"... Må da nok indrømme den ser rimelig proff ud ;]
Avatar billede viciodk Praktikant
03. april 2003 - 01:01 #2
Siden er ikke crossbrowser, der kommer bunkevis af php-fejl, stavefejl er der mange af, fadeeffekten er ligegyldig, noget af teksten til venstre kan ikke læses og siden er ikke så livlig.

Alt i alt er teksten nederst nok temmelig velplaceret:
"Der tages forbehold for evt. prisændringer og trykfejl"

TRYKfejl? <- Dette kan jeg dog undre mig over, men det er okay at der tages forbehold for tastefejl, stavefejl osv. Der kunne godt være lidt mere liv på siden.
Avatar billede viciodk Praktikant
03. april 2003 - 01:02 #3
Lækker rightclick alert? Nej tak.
Avatar billede mortrr Praktikant
03. april 2003 - 01:09 #4
Og lidt for pinlig "html"-kode
Avatar billede human Nybegynder
03. april 2003 - 01:23 #5
OMFG. Synes den er spor prof. Hvis man endelig skal lave en nej til højreklik, skal man gøre det ordenligt. Den der er for nem at komme udenom.

Desuden synes jeg den fade effekt er meget irriterende, og den for siden til at køre langsomt, jeg har ikke tolmodighed til det da.
Avatar billede human Nybegynder
03. april 2003 - 01:23 #6
*Synes ikke den er spor prof.
Avatar billede googolplex Novice
03. april 2003 - 02:15 #7
Human: Hvordan ville du lave et ordetnligt anti-klik !? Alle dem jeg har set kan man komme uden om på 117 måder.
Avatar billede human Nybegynder
03. april 2003 - 02:19 #8
Tjah.. Jeg siger ikke jeg kan gøre det.. Men det er heller ikke mig som anvender det.

Men jeg ved fx medions her fra eksperten kan.
Han har brugt det i sit CMS system.

// Human
Avatar billede googolplex Novice
03. april 2003 - 02:21 #9
Human: Har du et link, kunne godt tænke mig at se et der virker (selvom det generelt er underligt at bruge den slags).
Avatar billede popsy Novice
03. april 2003 - 02:26 #10
Hmmm, morer mig altid vældigt over de forsøg på at forhindre h. klik. Det er vel mest for at undgå "gem billede som", eller hvad?

Jeg har xp prof., og hver gang min mus står over et billede, kommer der altid en grafisk knap tilsyne, med flere muligheder, hvor den ene er at gemme billedet. Det kan vel under ingen omstændigheder forhindres, eller hvad?
Avatar billede popsy Novice
03. april 2003 - 02:28 #11
knappen kan se på www.clan-ffj.dk/hmm.jpg hvis der er nogen der ikke kender den.
Avatar billede googolplex Novice
03. april 2003 - 02:33 #12
popsy: <meta http-equiv="Imagetoolbar" content="no" /> fjerner knappen, ikke at det gør nogen forskel :)
Avatar billede popsy Novice
03. april 2003 - 02:37 #13
Øv, det var for nemt :) Har bare ikke set nogen steder den ikke virkede endnu :-D
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 03:16 #14
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:51 #15
Lukketid!