Avatar billede jon3 Nybegynder
02. april 2003 - 15:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

e-mail forsvinder

Hvorfor forsvinder mails fra min svigerinde i min indboks. Jeg når lige at se at mailen er fra hende (den er der i under ét sekund). Men det er kun sket når hun har sendt fra hotmail og til flere afsendere. Når mailen kun er til mig sker det ikke. tid og dato er ok, hun skriver fra hotmail og jeg har xp og ditto outlook, desuden har jeg norton antivirus 2003.
Avatar billede jones_net Nybegynder
02. april 2003 - 15:24 #1
Der er sikkert en regel, som siger at mails fra Htoamil med flere modtagere er spam, og skal derfor slettes...

Se under tools - organise (hedder måske værktojer - organiser...)

/J
Avatar billede mile Juniormester
03. april 2003 - 09:12 #2
Enig - hun må have en regel på...
Avatar billede jon3 Nybegynder
03. april 2003 - 10:00 #3
Hovså, i havde ret!
Jeg havde sgu glemt, at jeg for et par år siden lavede et script der videresendte mails til min kæreste til en speciel arkivfil. Den er fjernet for længst, men scriptet er bevaret. Når min svigerinde skriver til flere afsendere inkl. mig, skriver hun også til min kæreste, hvorfor mailen fjernes fra min indbakke over til en ikke eksisterende fil. Det må være sådan det hænger sammen. Scriptet er nu fjernet. Tak for hjælpen.
Hvem vil have points?
Avatar billede mile Juniormester
03. april 2003 - 10:04 #4
De må absolut gå til jones_net, der var hurtigst på aftrækkeren :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. april 2003 - 11:15 #5
Glad for at kunne hjælpe:-)

/J