Avatar billede cyruz Nybegynder
02. april 2003 - 12:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke loade side

Jeg har internet explorer 6, og når jeg prøver at loade dennne add www.badazz-danes.dk, lukker browseren ned og hopper ud på mit skrivebord. Den kommer ikke med nogen advarsler eller noget. Jeg kører desuden med norton 2003 firewall+antivirus. Har prøvet at lægge den ind som en godkendt webside i explorer, men den gør det samme hver gang.

Er der nogen der ved hvordan jeg løser problemet?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
02. april 2003 - 13:10 #1
Prøv at slå firewall og antivirus fra ?

Husk baggrundtjenesterne.
Avatar billede cyruz Nybegynder
02. april 2003 - 13:13 #2
Har aldrig før haft problemer med at vise siden, først efter jeg installerede xp pro igen...
Avatar billede cyruz Nybegynder
02. april 2003 - 13:18 #3
Har lige prøvet at slå begge dele fra, intet af det hjalp... :-(
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. april 2003 - 13:55 #4
Har selv haft dette problem med nogen sider. Det hjalp dog at opdatere mit Windows og Internet Explorer... Prøv windowsupdate.microsoft.com