Avatar billede dazul Nybegynder
02. april 2003 - 11:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Indsætte billede i PDF

Kan det lade sig gøre at indsætte et billede i en PDF-fil? Vi vil gerne indsætte vores logo på et produktblad (har selvfølgelig fået lov!), men hvordan gør man?
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
02. april 2003 - 11:25 #1
Med Adobe Acrobat
Avatar billede dazul Nybegynder
02. april 2003 - 11:27 #2
Ja, så langt er jeg også, men specifikt hvordan?
Avatar billede grafix Nybegynder
02. april 2003 - 11:27 #3
Import - image
Avatar billede dazul Nybegynder
02. april 2003 - 11:30 #4
Der har jeg kun de tre muligheder:
Scan
Comments
Form Data

Jeg bruger Adobe Acrobat 5.0
Avatar billede grafix Nybegynder
02. april 2003 - 11:32 #5
Du skal bruge Adobe Acrobat WRITER. Med readeren kan du ikke editere... Muligvis kan du åbne dokumentet i Illustrator
Avatar billede dazul Nybegynder
02. april 2003 - 11:50 #6
Så vidt jeg kan se, er der ikke noget, som hedder Adobe Acrobat Writer. Det er ikke readeren, som jeg har, men blot den, som hedder Adobe Acrobat. Er det den, som du mener?
Avatar billede grafix Nybegynder
02. april 2003 - 11:54 #7
Jeg har Adobe Acrobat 4.0 (som er en writer). Der åbner jeg mit pdf dokument, går i File - Import - Image og vælger her mit logo. Det viker fint her.
Avatar billede dazul Nybegynder
02. april 2003 - 12:11 #8
Mystisk. Jeg kan i hvert fald ikke vælge "Image", for den valgmulighed er der ikke. Du får point for din hjælpsomhed alligevel!