Avatar billede kivi Nybegynder
02. april 2003 - 07:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ny søgemaskine

hvor går man ind og sletter en søgemaskine som ligger sig selv ind som opstarts side ,
den hedder"scrk.com/passthrough/index"
jeg har søgt og jeg har slettet alt hvad der hedder cookies og hvad ved jeg .
system xp -explorer.
på forhånd tak

kivi
Avatar billede figgifiggi Nybegynder
02. april 2003 - 08:11 #1
Brug programmet Ad-Aware. Det finder alle former for skjulæte programmer, spyware, reklameprogrammer og så videre.
Avatar billede figgifiggi Nybegynder
02. april 2003 - 08:12 #2
Avatar billede kivi Nybegynder
03. maj 2003 - 09:04 #3
desværre den har jeg prøvet indtil flere gange.
som sagt jeg synes jeg har prøvet alt undtaget at formatere.

kivi