Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 14:27 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

PC100 eller PC133?

Jeg har 2x512PC133mb ram af mærket samsung. Men har lagt mærke til at inde i mon BIOS står de til 100...
Altså sådan her: CPU --> 100/100 <-- RAM.. skal jeg ændre det således 100/133 eller hvad? og hvordan kan jeg se at de eks. står til PC100 og ikke PC 133?
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 14:58 #1
Hallo
Avatar billede skrewz Nybegynder
01. april 2003 - 15:37 #2
Easy, killer!
Folk har ikke svaret på dit spørgsmål, fordi de:
Ikke ved hvordan det skal fikses.
Ikke gider stille dig det spørgsmål, som jeg vil stille dig nu:

Hvilken BIOS? Hvilket bunkort? Hvilken processor?

:)
Avatar billede peet-49 Novice
01. april 2003 - 15:42 #3
Bios skal stå FSB for ram=133 CPU FSB afhængig af cpu, Duron=100, Athlon=133
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 15:46 #4
Processor: p4
Bundkort Ecs
Amibios
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 15:47 #5
P4 2.0ghz fsb400
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 15:54 #6
peet49-> skal De står til 100 fsb begge 2.. Cpu 20x100fsb=2.0 GHZ..
Ram står til 100fsb.. Men har det noget med PC133 og PC100... Mine er PC133 men fsb står på 100?? nu ved jeg ikke om det er mig som er helt ude af den?
Avatar billede human Nybegynder
01. april 2003 - 15:57 #7
Synes sgu altid du er helt ude af den.
Så hvorfor ikke nu? ;o)
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:03 #8
Human hold din kæft!!!
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:04 #9
Resultat=
PC100 = fsb 100
PC133 = fsb 133
PC133 -- fsb 100 <--- mit tilfælde
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:05 #10
Var der noget du fik lært Human!!!!! eller hvad?
Avatar billede peet-49 Novice
01. april 2003 - 16:07 #11
Det er da fint du afviser et rigtigt svar, og derefter accepterer dig selv, fortæl mig, hvad der er forkert i mit svar.
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:09 #12
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (574 dage * 5 point) 2.870,00
Point tjent 4.629,00
Point brugt 3.220,00 <------Se selv altid problemer med dig .. brugt så meget som du har tjent
*** LOL ***
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:11 #13
peet49--> Hvad har cpu med mit spørsmål at gøre.. skriver du det for at forvirre mig???
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:14 #14
Human det med points er til diG..
Avatar billede fromsej Praktikant
01. april 2003 - 16:16 #15
Det kan jo være at human ikke tager alle sine points igen, ligesom du har for vane.
Det er ikke særlig smart, man kan godt give folk lidt for at bruge tid på at hjælpe.
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mafio&option=22
Avatar billede skrewz Nybegynder
01. april 2003 - 16:21 #16
Og fordi folk bliver rimelig pissed, når du først hunser med dem, og bagefter tager de point, som de retmæssigt bør have.

Du klokkede i det.
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:22 #17
Det kan da godt være.. Men jeg giver intet points til folk som ikke har været til nytte!! når de heller ikke gør det ved mig!!
Dvs. Jeg er herinde og har et problem og ved halvdelen af mit problem.. Det 2. halvdel ved jeg ikke er herinde for at få det et vide.. Men så kommer folk med noget som jeg ved i forvejen og intet med mit spørsmål at gøre...
Giver du points til sådanne folk?
HER: http://www.eksperten.dk/spm/335978
Har forresten lige givet points til Human også kommer han og brokker sig som en 12årig??
Avatar billede peet-49 Novice
01. april 2003 - 16:24 #18
mafio>læser du ikke dit eget spørgsmål??
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:24 #19
Kom med nogle eksempler... det er let at sige men ikke bevise!!!!!
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:25 #20
peet49?
haha
Avatar billede fromsej Praktikant
01. april 2003 - 16:26 #21
Nå!
Til gengæld er det let at hoppe forbi dine fremtidige spørgsmål, du åbner et nyt spørgsmål, hvis du ikke har fået svar i løbet af en times tid brokker du dig over det, to tre timer senere lukker du spørgsmålet, det kan jeg altså ikke tage seriøst!
Avatar billede peet-49 Novice
01. april 2003 - 16:27 #22
Jeg bakker ud herfra, det er mig for primitivt. Tak fordi, jeg måtte være med.
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:30 #23
Selv tak:-)

Only 1!!!
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:33 #24
Oki.. nu til dig fromsej--> hvis jeg skal være ærlig har jeg fået helt nok af dig.. men det er der ikke noget at gøre ved.. da du har det samme problem!!! du sigerat jeg åbner et ny emne hvis jeg ikke får svar, ikke sandt?
jo det gør jeg KUN hvis jeg eks. ville ophæve mine points? ellers mener jeg ikke det har været tilfældet..
Avatar billede skrewz Nybegynder
01. april 2003 - 16:35 #25
Mafio, jeg håber at admin har et bedre syn på sagerne end os. Jeg har meldt dig pga. dette spørgsmål.

Jeg er ikke pro-bruger, så jeg har ikke valget for at skjule indlæg fra dig. Den eneste mulighed jeg har for at stoppe dette er så at melde dig.

Beklager.
Avatar billede fromsej Praktikant
01. april 2003 - 16:43 #26
Jeg har såmænd ikke noget problem, jeg har nemlig muligheden for at skjule indlæg.
Den måde du opfører dig på i dine egne spørgsmål, og i nogle andre f.eks et hvor du siger du ikke gider diskutere med børn, gør bare at jeg ikke gider spilde tid med at hjælpe dig eller i det hele taget spilde mere tid på dig.
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:48 #27
Skrewz Jo tak!! sædt af dig..
Kommentar: skrewz
01/04-2003 15:37:14 <-- spørgermig om noget denne tid
Kommentar: mafio
01/04-2003 15:46:13 <-- Jeg svarer dig denne tid
Får svaret fra et andet forum
"Du skal ændre det til CPU -> 100/133 <- RAM og det er lige præcis sådan du kan se det.
100 = PC100, 133 = PC133"
Accepteret svar: mafio
Point : 20            <----- acceptere min points (en hver ville gøre det samme)

Kommentar: skrewz
01/04-2003 16:21:02  Brokker dig fordi andre gør det(sådan ser jeg det)

Kommentar: skrewz    Bliver meldt

Oki så ville jeg meget gerne vide en ting skrewz--> du skriver at jeg ikke giver dig points efter du har hjulpet mig osv. Men hvis du selv mente du havde været til nytte hvorfor kommer du så ikke med et svar men kommentar??? Det ville jeg egenlig meget gerne vide.. du siger jo selv at jeg pisser på folk det er ikke hvad jeg kan se i dette tilfælde.. det jeg kan se er at DU pisser på mig!!!!
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:49 #28
sædt = sødt
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:51 #29
fromsej.. har heller ikke brug for folk med hjemme erfaring:)
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 16:55 #30
Skrewz--> du skal heller ikke svine mig til en anden gang med at sige jeg er en KILLER... det kan godt være at du er fanatiker af USA men ikke jeg...
Så kille kan du selv være.. og husk en anden gang brug en venlig tone og ikke alt det der l..t killer.... Jeg ville mene det er det samme som at sige din voldtægtforbryder.. Ville du IKKE?
Forreseten smutter herfra Hhar meget andet at give mig til!!!!!
Avatar billede amd Nybegynder
01. april 2003 - 17:23 #31
Altså Mafio er altalt for klog til at befinde dig i dette forum. Og mafio har ikke brug for folk med hjemmeerfarring.... hmm.. fromsej ved en dél mere end dig, mafio, det viser alle de spg hvor jeg har set díg!!
Jeg ignorer også mafios indlæg fra nu af med mit pro!!
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 17:43 #32
amd--> grunden til jeg måske stiller for lette spørsmål skylles min tid er for kostbar til at tænke over det...

PS: jeg får penge for det i svare på så hvis i er for misundelige kan i bare ladevær... Forskellen mellem mig og jer er at jeg får svar af jeg og får penge men i får /giver svar for hyggen..
kan i så se forskellen på mig.. Forresten jeg er sku da også ligeglad med om i gider at hjælpre mig skal bare give den 5 min så har jeg det alligevel.. hahahaha¨
Fromsej du er intet ARBEJDER DER HJEMME OG IKKE ANDET = NUL
MIG = ER FOR KLOG TIL DIG OG DERFOR GIDER JEG IKKE DISKUTERE MED DIG..

PS: amd og folk med lignende meninger gider i ikke bare lade mig være tager jer alligevel ikke for noget.. Så det er bare spild af kræfter for jer!!!

PS: Håber admin kan forstå mig..
Avatar billede dmcn Praktikant
01. april 2003 - 18:21 #33
Nej, jeg kan ikke forstå dig - et er, at du afviser korrekte svar, men den efterfølgende opførsel er nok til deaktivering. Det er hermed gjort.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede human Nybegynder
01. april 2003 - 18:36 #34
Håber denne kommentar er iorder.
Ros til coadmin n0rmality! Godt arbejde der :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
01. april 2003 - 18:43 #35
Godt gået n0rmality, der må være grænser for hvad vi skal finde os i.*S*
Avatar billede skrewz Nybegynder
01. april 2003 - 20:09 #36
Tak for det. Det er rart at få at vide at man ikke er helt unormal alligevel
:)