Avatar billede simont Nybegynder
31. marts 2003 - 13:22 Der er 1 kommentar

opgrader 3310 til 3315 uden KNOK Phoenix b1

hej
jeg vil gerne opgrader min nokia 3310 til 3315 men min computer kan ikke køre programmet KNOK Phoenix b1 :(          den skriver at programmet har udført en ulovlig handling.
kan man ikke få et andet program til at opgradere til 3315. eller kan man ikke få computeren til at lade være at skrive at den har udført en ulovlig handlig.

håber der er en der svare på mit spørgsmål

hilsen simont
Avatar billede simont Nybegynder
01. april 2003 - 13:06 #1
håber der er en der kan svare