Avatar billede jjlp Nybegynder
30. marts 2003 - 12:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen som har haft ligende fejl

Hej alle

Jeg har et problem med en HD, når jeg prøver at formatere den via disk management under computer management, får jeg flg. fejl. The format failed to complete successfully.

Den komme både når jeg prøver at formatere drevet som dynamisk, primær og logical. Har prøvet med andre diskværktøjer med de kan heller ikke formatere drevet, hvade lånt et par rescue disk fra programmet server magic 4 men det kan heller ikke formatere drevet.

Jeg har desuden prøvet at sætte disken i min klient, og formateret den der uden prob. men når jeg smider den i min server vil den ikke godkende disken

Please help

JJLP
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2003 - 12:14 #1
Hvis din HD er dynamisk, så prøv følgende:
Højreklik på disken og vælg Reactivate Disk.
Avatar billede jjlp Nybegynder
30. marts 2003 - 12:21 #2
Disken basic, har prøvet med både dynamisk og basic. Lige meget hjælper det
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2003 - 12:31 #3
Vil det sige at du ikke har problemer med at opgradere til dynamisk disk?
Avatar billede jjlp Nybegynder
30. marts 2003 - 20:41 #4
nej det har jeg ikke, men jeg kan ikke formatere dynamisk heller
Avatar billede jjlp Nybegynder
28. april 2003 - 14:24 #5
Er der virkelig ikke nogen som kan hjælpe mig :'(
Avatar billede jpraud Nybegynder
13. september 2003 - 11:36 #6
Prøv at boote op på en Dos disk (www.bootdisk.com), og brug fdisk. Jeg har oplevet lidt af samme problem, at jeg ikke kunne gennemføre en formatering på nogen af de nævnte metoder.
Avatar billede jjlp Nybegynder
18. september 2006 - 12:51 #7
lukker denne