Avatar billede the-world Nybegynder
29. marts 2003 - 11:58 Der er 3 kommentarer

MIn server virker ik

Hej Hvorfor virker min server ik? np jeg skal logge på den over domæne server det virker godt nok på win98 men ik på win2000 min server køre med win2000server?

Hvis i gad at ringe til mig så bliver jeg glad 25753433
Avatar billede dank Nybegynder
29. marts 2003 - 12:03 #1
Skal vi ikke hellere sende en tekniker ud? Vi har 24/7 teknikere kørende til samme formål
Avatar billede serverservice Praktikant
29. marts 2003 - 13:35 #2
Serveren skal have DNS. Du skal oprette en bruger account samt en useraccount i AD users & comp.
Hmm, du skal indstille com til at logge på domænet.
Avatar billede serverservice Praktikant
29. marts 2003 - 13:37 #3
og du opretter dhcp på serveren.indstiller dit netkort til auto ip osv.