Avatar billede device Nybegynder
29. marts 2003 - 03:06 Der er 3 kommentarer

Feedback...tak !

Jeg kan godt se nogle faldgrupper, men når man har været længe på et "projekt" er det godt med andre øjne og meninger, så derfor.....feedback ønskes !

Sitet er en "tippeliga"
Man skal oprette sig som bruger og derefter kan man være med til at tippe resultater fra den danske superliga i fodbold -efterår.
Man får point efter rigtigt resultat/målskore.
Det er PT på engelsek men dansk version er klar.

URL : http://80.196.154.73/public/tippeliga/PredictionIndex.php

På forhånd tak !
Avatar billede human Nybegynder
29. marts 2003 - 03:21 #1
Kan utroligt godt li den!
Den er rigtig nem at finde rundt på.

Der er dog et par minuser, synes du skal kalde det noget andet end user ID når man opretter sig, jeg blev da i tvivl om hvad fa'en jeg skulle skrive.

Men ellers, fin side.
Avatar billede boris Mester
29. marts 2003 - 08:38 #2
Det er fint, at bredden fylder både en 800 skærm og en 1024 skærm, selvom det dog ikke virker helt perfekt.
Det er til gengæld et minus, at siden er for høj til især en 800 skærm, hvor en væsentlig del falder ud af fokus, men også på en 1024 skærm i min browser.
På det punkt er du gået i vandet med at fylde for meget på hver side.
Det ser ud til at siden er nem at finde rundt på.
Og svartiderne er lave - bliv ved med det i fortsættelsen!
Øh - er den ikke lidt rigeligt grå? (Smagssag :-}  )
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
30. marts 2003 - 20:29 #3
En af de gode sider! Jeg Tror du har prøvet det før, ellers har du vist fået hjælp.
Du har formået at få et godt design.
Jeg kan ikke sige noget nyt som boris eller human ikke har sagt, da de begge har ret.
For lang side.
Ellers go! Keep up the good work!