Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
27. marts 2003 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visual Basic.Net : Hvordan laver man en quit knap ?

.Hej

Jeg ville lige vide om der er nogen der ved hvad jeg skal skrive i en knaps kode for at programmet quiter uden fejlmeddelser ?

.g00s3 væk
Avatar billede burningice Nybegynder
27. marts 2003 - 14:45 #1
du laver en knap, og skriver følgende i knappens click-event

Applikation.Exit();

hvis knappen befinder sig på main-formen i dit prorgam, kan du også lukke den form (this.Close();) som bevirker at dit program lukker.
Avatar billede guidmaster Nybegynder
27. marts 2003 - 14:45 #2
Application.Exit() skulle gøre det....
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
27. marts 2003 - 14:56 #3
Jeg får en lille fejlmeddelse ...
Det er den samme jeg får når jeg bare skriver End i click_event

An unhandled exception of type 'System.Security.SecurityException' occurred in mscorlib.dll

Additional information: Request for the permission of type System.Security.Permissions.SecurityPermission, mscorlib, Version=1.0.3300.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089 failed.
Avatar billede guidmaster Nybegynder
27. marts 2003 - 15:00 #4
Vi snakker om en winforms applikation og ikke en web applikation, right ?