Avatar billede baw Nybegynder
27. marts 2003 - 02:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASP programmør søger job

Område: Storkøbenhavn
Løn: Efter aftale

----------------------------------------------------------

Profil

Interesseret, engageret og loyal. Er det egenskaber, I værdsætter i jeres virksomhed? Og så i kombination med edb viden på højt niveau. Så er jeg måske jeres nye medarbejder.

På baggrund af mine erfaringer, min faglige viden og mine personlige egenskaber mener jeg, at kunne opfylde de ønsker og forventninger, I har til jeres nye medarbejder.

Jeg er fleksibel og glad med et positivt livssyn. Jeg er ansvarsbevidst og sætter loyalitet i højsædet.

Jeg sætter stor pris på at udvikle mig både på et fagligt og et personligt plan, hvilket jeg mener, I giver mulighed for. Jeg vil således gerne arbejde i en virksomhed, som sætter pris på engagerede medarbejdere med høj stress-tærskel, humør og gåpåmod.

Endelig er jeg 33 år og ikkeryger.

Uddannelse

Jeg har en 10. klasse med udvidet afgangsprøve i dansk og regning fra 1986. I 1996 blev jeg uddannet som dyre-assistent og endelig tog jeg i perioden 1996-1999 HF-enkeltfag i Dansk (A-niveau), Engelsk (C-niveau) og Matematik (C-niveau).

Erhvervserfaring

I mit seneste arbejde (2001 - 2003), hos D-ference ApS, arbejdede jeg som ASP back-end og front-end programmør.

Jeg har taget kurser i Internet Handel Modul 1, februar 2000 og Navision Financials 2.5, oktober 2000.

Jeg har tidligere arbejdet som salgsassistent i GOBI Supermarkeder 1996 – 1999.

Kompetencer

Jeg har stor erfaring indenfor ASP, CSS, JavaScript, SQL, HTML, DHTML, E-business, Internet, Extranet, bruger personalisering, Content Management og Visual Basic.

Projekter

International Health Insurance
www.ihi.dk
producer.ihi.dk

Projektet blev startet i medio 2001 og kører stadigvæk. Undervejs har der været flere store delleverancer. Jeg har været allokeret fuldtids til projektet i hele forløbet.

I projektet var jeg involveret i følgende elementer:

Database baseret og dynamisk visning af Internet sider
E-handel med mulighed for tegning af forsikringer og online betaling
Extranet for forsikrings agenter
Bruger personalisering (myPage)
Content Management system, hvor webredaktørerne har mulighed redigere alt indhold via browser interface. Content Management delen indeholder også sprog håndtering til visnings delen.
Integration til bagved liggende system
Lagring af filer i database
Afsendelse af e-mails

Indenrigs- og sundhedsministeriet Udvikling i landdistrikterne.
www.im.dk/forsoegsprojekter

I dette projekt skulle der kunne oprettes filer til brug på en CD-ROM.

Database baseret og dynamisk visning af Internet sider
Content Management system, hvor webredaktørerne har mulighed redigere alt indhold via browser interface.
Oprettelse af filer til CD-ROM version, magen til visningssiden, ved et klik.
Oprettelse af filer via FileSystemObject.

Discus Communications
www.discus-communications.com

Generel hjemmeside løsning med visningsside og administration

Database baseret og dynamisk visning af Internet sider
Content Management system, hvor webredaktørerne har mulighed redigere alt indhold via browser interface. Content Management delen indeholder også sprog håndtering til visnings delen.

Thimpartners
www.thimpartners.dk

Generel hjemmeside løsning med visningsside og administration

Database baseret og dynamisk visning af Internet sider
Content Management system, hvor webredaktørerne har mulighed redigere alt indhold via browser interface.

DanskeTelecom
www.dansketelecom.com

General hjemmeside løsning med visningsside og administration

Database baseret og dynamisk visning af Internet sider
Content Management system, hvor webredaktørerne har mulighed redigere alt indhold via browser interface.
Afsendelse af e-mails
Avatar billede popsy Novice
27. marts 2003 - 02:28 #1
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:52 #2
Har du fundet etjob?
Avatar billede baw Nybegynder
26. september 2003 - 11:39 #3
Jeg har lige fået et i dag :o)
Avatar billede popsy Novice
26. september 2003 - 12:59 #4
hvis du fandt et job via mit link, så skal du acceptere dette svar.
Hvis mit link ikke kunne bruges, afviser du mit svar, og lægger et selv.

Når du så accepterer enten dit eller mit svar, s er spørgsmålet pænt lukket, og alt er i den skønneste orden :)

Tillykke med jobbet :)
Avatar billede baw Nybegynder
26. september 2003 - 13:58 #5
Jeg blev kontaktet over ActiveDevelopment.dk