Avatar billede kondi.koder Nybegynder
26. marts 2003 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad får man ud af et augidity lydkort ?

Hejsa !!

Jeg er ved at købe ny pc, og overvejer om jeg i den forbindelse skal skrotte mit sb live til fordel for et augidity.
Aflaster det cpu'en også, eller giver det vildt meget bedre lyd i spil ?

Jeg har 2 almindelige inspire højtalere fra creative, så har ikke brug for digitaludgang og sorroundsound.

- kondi.koder <:-)
Avatar billede decade Nybegynder
26. marts 2003 - 16:37 #1
d afbelaster ik noget som helst ;-) Og bedre lyd .. nope, sku kun vis du har d store surround smidt omkring din pc ... der er de samme udgange nok ... j vil har selv bare et lorte lydkort med udgang t MIC og anlæg .. d er sku nok, man skal jo ik bruge andet!! J spiller meget CS og lyden bliver kun bedre pga d headset j har købt mig, men ellers er d d samme .. j siger, SPAR pengene og evt køb flere ram, større Grafikkort eller noget istedet ;-) eller evt et GODT headset
Avatar billede decade Nybegynder
26. marts 2003 - 16:39 #2
btw ... Selvfølgelig, du kan få en HELT masse fede lydeffekter osv med driverne t bedre lydkort osv ik .. men hvad satan skal man bruge d t .. man gider jo ik have at lyden i CS lyder som safri duo og GO GO GO lyder som en flok aliens ;-) *G* .. he he !!
Avatar billede kondi.koder Nybegynder
27. marts 2003 - 13:02 #3
Tak for svaret. Jeg tror jeg er blevet enig med mig selv om at anvende det nyeste sb live, da det giver mig en fed lyd i de spil jeg spiller (har undersøgt det).
- kondi.koder :-)