Avatar billede lennilg Nybegynder
25. marts 2003 - 16:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Manglende link funktion til file manager.

Kære eksperter, jeg ligger inde med en simpelt, men smart file manager, som jeg ofte benytter på min side, jeg fik dette script af en ven og er meget tilfreds med det. Det jeg skulle bruge var nemlig lige det scriptet kunne:

Mulighed for login.

Lister filer i mappen scriptet er placeret.

Mulighed for at skjule filer som man ikke ønsker vist.

Mulighed for at uploade filer.

Mulighed for at oprette, slette filer, og mapper.

Men det scriptet desværre ikke kan, er at lave et link til filerne som ligger i mappen, dvs. at hvis der f.eks. ligger en fil med navnet fil.txt, skal scriptet gøre det muligt at se/downloade denne fil ved at lave filnavnet til et link som peger på selve filens placering.

Du kan se en demo udgave af scriptet her: http://www.softwarez.dk/mirror/default

Du kan downloade selve scriptet her:  http://www.cardinals.dk/mirror.zip
Avatar billede schaefner Juniormester
25. marts 2003 - 17:05 #1
Prøv at ændre linje 272 fra:
<td>&nbsp;<font face="Verdana, Arial, Helvetica" size="2"><a href=$filename</font>&nbsp;</td>

til

<td>&nbsp;<font face="Verdana, Arial, Helvetica" size="2"><a href=$filename>$filename</a></font>&nbsp;</td>
Avatar billede schaefner Juniormester
25. marts 2003 - 17:09 #2
Måske endda til:

<td>&nbsp;<font face="Verdana, Arial, Helvetica" size="2"><a href="$filename">$filename</a></font>&nbsp;</td>
Avatar billede schaefner Juniormester
25. marts 2003 - 17:10 #3
Helt præcis, så burde det virke:

<td>&nbsp;<font face="Verdana, Arial, Helvetica" size="2"><a href="$pathtext/$filename">$filename</a></font>&nbsp;</td>
Avatar billede schaefner Juniormester
26. marts 2003 - 19:58 #4
Virker det?
Avatar billede lennilg Nybegynder
12. april 2003 - 22:06 #5
Ved ikke helt, har ikke tid til at afprøve det, men tak for hjælpen m8 !