Avatar billede netparty Nybegynder
25. marts 2003 - 12:36 Der er 9 kommentarer

Hvor meget strøm bruger en computer

Jeg skal holde et net party for 400 mennesker. Jeg sidder og regner ligt på hvor meget strøm jeg skal bruge. HVor meget strøm bruger hver mand ialt (computer slærm og anden lort man har med til et net party)
Avatar billede robotten Praktikant
25. marts 2003 - 12:42 #1
Du må ikke hænge mig op på det, men til de Party's jeg har været til i Skive med omkring 400 deltagende, ligger på ca. 7000 for fredag til søndag. Her er inkluderet alt, lige fra alle pc'ere til toastjernet i slikboden.
Avatar billede netparty Nybegynder
25. marts 2003 - 12:46 #2
7000 watt eller hvad
Avatar billede robotten Praktikant
25. marts 2003 - 12:59 #3
7000 kr.
Avatar billede netparty Nybegynder
25. marts 2003 - 22:26 #4
hvad mener du robotten
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 23:10 #5
Det er kun tilladt at oprette et spørgsmål om samme emne, luk lige det ene :)
Avatar billede robotten Praktikant
26. marts 2003 - 08:09 #6
At hvis du regner med en weekend, så kommmer det ca. til at beløbe sig til 5-7000 kr. i strøm.
Avatar billede robotten Praktikant
27. marts 2003 - 13:56 #7
Kan se, at du er ny her på E, så velkommen. Men husk at lukke dine åbne spm. pænt igen, samt lukke et af dine dobbelt spm.
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. marts 2003 - 21:59 #8
Du må ikke oprette fleres ens spørgsmål på samme tid. Se reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml og bemærk 2.1.11.

Dine to spørgsmål er:
http://www.eksperten.dk/spm/333140
http://www.eksperten.dk/spm/333400

Så luk det ene ved selv at svare og acceptere dit svar.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2003 - 08:58 #9
netparty>> Du får en advarsel. For at laves flere ens spørgsmål, samt ikke gøre som du får besked på nemlig at lukke dette spørgsmål (regel 2.6). Du har haft 12 dage til at få dette lukket og du har været på eksperten i mellemtiden så det betraktes som du ignorere coadmin.

eagleeye / CoAdmin