Avatar billede lenk Nybegynder
24. marts 2003 - 10:53 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Lave ikoner med Photoshop og gemme i .ico format

Jeg har hørt at der skulle findes nogel plug-in's til photoshop hvormed man skulle kunne lave ikoner med photoshop. Jeg ønsker plug-in navne og erfaringer/anbefalinger med/af disse.

Alternativt ønskes programmer der kan importere photoshop formater og lave dem om til ikoner

Joflere forslag jo bedre, point deles til sidst, og flere kan afsættes hvis der kommer mange forslag

Lenk...
Avatar billede cool-it Nybegynder
24. marts 2003 - 11:03 #1
Jeg har ikke hørt om det, men prøv AXicon http://www.axdn.com

Ruben
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. marts 2003 - 11:20 #2
ser ud til der er en guide her http://www.golivein24.com/tips/favicon/
Avatar billede cool-it Nybegynder
24. marts 2003 - 11:49 #3
Her er dit plugin til Photoshop
http://www.iconfactory.com/iconbuilder.asp

IconBuilder Pro 4.0 expands the professional feature set that users have come to rely on for constructing modern icons. IconBuilder Pro is especially designed for use with Adobe Photoshop 7 and Mac OS X. IconBuilder's ease of use, in combination with the power of Adobe Photoshop, gives artists unequalled flexibility and creativity when constructing icons for the Macintosh or Windows operating systems.

Ruben
Avatar billede speedy Nybegynder
24. marts 2003 - 12:10 #4
IconXP kan importere photoshops psd-filer
er et rigtig lækkert program!

www.iconxp.com

/SpEeDy
Avatar billede flytier Nybegynder
24. marts 2003 - 15:11 #5
Du kan hente et gratis plug-in her, http://www.philipp-spoeth.de/, som gør det muligt at gemme i .ico format i photoshop.

/Michael
Avatar billede lenk Nybegynder
28. april 2003 - 13:58 #6
Først skal jeg beklage den lange ventetid
og derefter takke for de gode svar.

cool-it og speedy bedes venligst også lægge et svar, så jeg kan uddele point

lenk...
Avatar billede speedy Nybegynder
28. april 2003 - 19:16 #7
selv tak :)

/SpEeDy
Avatar billede cool-it Nybegynder
28. april 2003 - 22:44 #8
ok
Avatar billede lenk Nybegynder
01. maj 2003 - 09:52 #9
Takker for de gode svar, jeg kunne bruge lidt fra alle, derfor fordeles point sådan, Håber at I er tilfredse, jeg er i hvert tilfælde.

Lenk...