Avatar billede darumbler Nybegynder
13. november 2000 - 20:09 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Rund kan med hvidt omrids

Er der nogle der kan lave noget graffik
hvor hjørnet er rundt på en hvid baggrund med sort omrids
Avatar billede tobias Nybegynder
13. november 2000 - 20:11 #1
øhhh ... ! Ja sikkert men kan du ikke prøve at forklare det lidt næmere...!?
Avatar billede szks Nybegynder
13. november 2000 - 20:13 #2
Det er sgu da meget nemt,
anyway har sendt noget til din mail,
håber du kan brige det!
Avatar billede darumbler Nybegynder
13. november 2000 - 20:17 #3
Sindsygt hurtig folk er her,
men det er selvfølgelig kun godt :)

Detvar total perfekt det du sendte !#!
Avatar billede szks Nybegynder
13. november 2000 - 20:18 #4
Jeg kan godt lave om i det hvis du vil ?
Avatar billede darumbler Nybegynder
13. november 2000 - 20:18 #5
ik noget problem, det passer helt fint,
TAK
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 20:24 #6
Kan godt være det bare er mig, der er blind, men hvor ser du hans e-mailadresse?

Er jeg den eneste, der har en trang til at skrige SNYD?

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 20:24 #7
szks : Må man eventuelt se det du lavede til ham?
Avatar billede cstern Nybegynder
13. november 2000 - 20:25 #8
Ak, ak - atter en snyder. darumbler = szks ?
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 20:26 #9
darumbler er oprettet i dag... *suk* Hvornår lærer folk det?
Avatar billede theartist Nybegynder
13. november 2000 - 20:32 #10
he he, det var nu en af de sjovere fakespørgsmål, han skulle næsten have de point, så dum har man da simpelt hen ikke lov at være :-)

Ikke engang under dit minisite står din e-mail... tsk tsk unge nu til dags.
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 20:35 #11
theartist : *LoL* Det kan jo være, at szks kan læse tanker, eller simpelthen bare kender ALLE e-mailaddy\'r i landet?

szks : Vil du ikke også lige sende den til mig? Gider ikke at skrive min e-mailadresse, for den kender du jo allerede! :o)

- Parazite
Avatar billede theartist Nybegynder
13. november 2000 - 20:38 #12
det bliver da bare sjovere og sjovere - og parazite>> husk på at det ikke kun er alle her i landet han skal huske, jeg har f.eks. både en .com og en .net e-mail, så jeg tror vi har fundet rainman\'s overmand her!!!

Ps. forresten vil jeg da også godt se hvordan man laver grafik hvor hjørnet er rundt på en hvid baggrund med sort omrids... hmmm var jeg den eneste der røg af der?
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 20:41 #13
theartist : Uh, yeah. Du har jo ret. Hmmm... han må VIRKELIG være hardcore! Tror du han er... en.. alien? *gyys* Han er i hvert fald overjordisk dum! :o)
Avatar billede theartist Nybegynder
13. november 2000 - 20:44 #14
Sandheden er derude!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 20:47 #15
Hmmm... mon Mulder og Scully kommer og undersøger sagen nu? *håber* Hende Scully er zq en tand for lækker! ;o)
Avatar billede niels-en Nybegynder
13. november 2000 - 20:59 #16
*LOL*
Darumbler har oprettet 1 spørgsmål.
Han har brugt 300 point. Det var alle hans point.
Var det ikke lidt mange point når man tænker på
hvor let det er at lave et billede med rund kant og sort omrids... eller hvordan det nu var.
Og hvem siger szks ikke kan alle emailadresser i hovedet?
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 21:05 #17
niels-en : Det er jo netop det. Er nået til den konklusion, at er han en alien, så KAN han have alle e-mailaddy\'s i hovedet. Måske har han endda en direkte, trådløs opkobling fra sit hoved til en rumskib, der svæver rundt om Jorden, og får tilsendt ALLE nye e-mailaddy\'s døgnet rundt? Måske tapper han russiske og amerikanske spion-satelitter for info?

szks : Du ved vel ikke hvem der skød Kennedy, vel?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. november 2000 - 21:21 #18
parazite>>> Mine magiske evner fortæller mig at din e.amil adresse er...... shaz@anarki.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 21:24 #19
tommyf : WOW! Aaaaaaaargh! Du er i ledtog med dem! Die you bastard! *Kaster sig over tommyf og spanker ham med halen fra en selvdød gnu*
Avatar billede stroehm Nybegynder
13. november 2000 - 21:28 #20
*LOL*
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. november 2000 - 21:36 #21
Plus jeg kan med mine magiske evner se at du har et abbonement hos CyberCity... og ikke nok med det... du har en fast opkobling, hmmmm SDSL ja der er jo nogen der kan... mon det også er 128/128 kb???

Har lige tjekket lidt dybere i mine magiske evner og kan se at du bruger ZoneAlarm....

Pas på Tommy ved mere end du aner.

Og det var så slut på The X-files i denne omgang, er tilbage efter næste indlæg.
Avatar billede blood Nybegynder
13. november 2000 - 21:51 #22
*g*
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. november 2000 - 22:01 #23
blood>>> Pas nu på blood \"I still know what you did last summer/winter/spring\" *gg*
Avatar billede blood Nybegynder
13. november 2000 - 22:06 #24
tommyf

*gGg*
Avatar billede blood Nybegynder
13. november 2000 - 22:08 #25
ma ka ox spå (gugu gaga)

tommyf du er en Ivrig computernørd.
du Bor i Thy, nærmere Thisted.

du har sq ox en hjemmeside http://www.123ferie.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2000 - 22:45 #26
tommyf : OKOK... beklager at jeg slog. Du har jo lige bevist at du ikke er alien. :o) Har fastpris hos CyberCity. ZoneAlarm HAR jeg brugt, men det er ikke skide nødvendigt på en 56 K! Måske er du kun en semi-alien? Skal jeg så kun slå dig halvt så mange gange? ;o)

- Parazite
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
14. november 2000 - 05:52 #27
For at være saglig: Jo, man kan godt! Løsningen kan se sådan ud - kig på:
hhttp://www.sydfalster.dk/oekokalender
(virker både i IE og NetScape)
Avatar billede stroehm Nybegynder
14. november 2000 - 10:27 #28
den er godt nok grim den der sydfalster.dk
:(
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
14. november 2000 - 19:25 #29
Strohm: smag og behag. Mit svar gik på at en løsning var mulig, men lad os lige se, hvor elegant DIN løsning er, for ellers er din bemærkning lidt for billig :-)
Avatar billede tobias Nybegynder
14. november 2000 - 20:36 #30
øhmmm ja der må jeg nu give stroehm ret men det er ikke firkanten der er grim...! Det er bare dit farvevalg i din menu...! Men den skal måske symbolisere gylle ???
Avatar billede stroehm Nybegynder
14. november 2000 - 23:52 #31
Bemærkningen er skam gratis !
Free of xtra charge...
:)
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. november 2000 - 07:32 #32
blood>>> Arghgg vig bort.