Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 15:09 Der er 79 kommentarer og
3 løsninger

Hvad FANDEN sker der?!

HEJ!

Jeg har her for 5 min. siden fået min nye strømforsyning (420W Chieftec) - Grunden til jeg købte den var, at det hakkede gevaldigt når jeg ville spille et computerspil - før havde jeg en 250W, så lånte jeg en 300W og så kørte det lidt bedre - så satte jeg den her nye en i, men det kører - undskyld jeg bander - KRAFTEDME lige som 300W'en - hvad er det der SKER?!

Jeg prøvede en gang at køre 3DMark2001 på 250W'en - der fik jeg 1200-1500 - så gjorde jeg det med 300W'en, så fik 3000-3200 - Men så var det så, at jeg synes der var noget mærkeligt - for da jeg prøvede en anden dag i 3DMark2001 med 300W'en, så fik jeg omkring 1500 - Jeg har lige prøvet at gøre det med 420W'en, og jeg fik lidt over 1500 - Hvad skal jeg så gøre? - Jeg er jo rimelig træt af, at det så ikke alligevel var det jeg skulle investere i..!
Avatar billede hpo Nybegynder
21. marts 2003 - 15:10 #1
hvad er resten af din computers configuration ?
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 15:10 #2
Her er et link til det problem med mit grafikkort:
http://exp.dk/spm/304006

og linket til køb af denne strømforsyning:
http://exp.dk/spm/325709
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 15:11 #3
Hpo - hvad tænker du på?
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 15:16 #4
Hvilke configurationer tænker du på?
Avatar billede human Nybegynder
21. marts 2003 - 15:29 #5
Andet hardware, drivere etc.
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 15:57 #6
Hmm... Jeg skriver igen om en times tid - jeg er skal ud at arbejde.... Håber der er flere, der vil kigge forbi mit problem...
Avatar billede isojumper Nybegynder
21. marts 2003 - 18:02 #7
Din strømforsyning var ikke et fejlkøb,- du skal mindst bruge 300W til din CPU-størrelse. Dog var det åbenbart ikke dit eneste problem.
Prøv skiftesvis at tage dine ramblokke ud,- de kan nemlig pludselig gå i udu. Har du kun een stor blok, må du låne nogle af en kammerat for en kort bemærkning.
Under dit grafikkort-indlæg nævnte du, at din DirectX version var 8.0. Den burde hedde 8.1, da den følger med xp. Brug eventuelt linket du fik til opgradering til version 9.0.
Hvis alt andet slår fejl, prøv da dit nye grafikkort i en anden computer. Måske kan der være tale om en fabrikationsfejl, da intet spil i normal opløsning burde hakke på et ti4600. Held & lykke!
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 18:07 #8
isojumper - jeg vil prøve mig frem efter det du har henvist til - du får besked senere... :o) - På forhånd tak...
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 18:07 #9
Men det skal så lige siges - jeg har 2x256 MD SD-Ram...
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 18:50 #10
Hej igen - jeg kan altså ikke fatte det med DirectX 9.0 - jeg har været inde og gøre det, som der står - den kører også det ordentlig igennem, og kommer til, at jeg skal genstarte, før det virker korrekt - når jeg så har genstartet, og går ind i 3DMark2001, så står der, at jeg stadigvæk har DirectX 8.0 - hvordan får jeg det installeret korrekt..?
Avatar billede isojumper Nybegynder
21. marts 2003 - 19:35 #11
Måske undersøger 3DMark2001 kun versionsnr. af DirectX under installationen, og ved derfor ikke, at programmet siden er blevet opdateret?
Avatar billede isojumper Nybegynder
21. marts 2003 - 19:55 #12
Afprøvede du computeren med kun den ene, og derefter kun den anden ramblok? Og lod een af dem til at fejle noget?
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. marts 2003 - 21:37 #13
Jeg har ikke lige haft så forfærdiglig megen tid i dag - i morgen skal jeg lige få set på det. Men mht. det med DirectX - så var jeg inde under egenskaber på skriverbordet - indstillinger og avanceret - og inde under GF-kortet, der kunne jeg se, at der stod 8.1 - men hvorfor kan det så være, at den ikke vil installere 9.0??
Avatar billede zaditor Nybegynder
23. marts 2003 - 08:48 #14
Hallo? - Er der nogen?
Avatar billede zaditor Nybegynder
23. marts 2003 - 08:58 #15
En anden ting, jeg også har bemærket er; den er meget langsom til at åbne vinduer i selve Windows - det samme gælder, når jeg er gået ud at et spil, så ta'r det et stykke tid, inden den er klar til "brug" - det ta'r også lidt tid for den at blive parat, når jeg lige har tændt den, og kommer til skrivebordet, hvis jeg så trykker på eksempelvis Denne Computer, så ta'r det et stykke tid inden, den gider åbne - hvorfor gør den det?
Avatar billede isojumper Nybegynder
23. marts 2003 - 09:25 #16
Hvis du nu kan udelukke, at det er dine ram det er galt med, kan det muligvis være, at en del Spyware bruger en masse af dine ressourcer. Prøv at fjerne eventuelt Spyware med Ad-Aware(gratis), men opdater lige programmet først. Du kan finde links til dette, ved at søge på navnet oppe i højre hjørne af denne side.
Avatar billede zaditor Nybegynder
23. marts 2003 - 11:13 #17
Jeg har AD-Aware 6.0 - Jeg har lige tjekket det med rammene, og der synes jeg ikke, der var forskel - jeg har så lige prøvet med mit gamle GeForce 2 MX/MX400, men der fik jeg kun 682 i 3DMark2001 - jeg synes ikke rigtigt der sker noget, når jeg har kørt det der Ad-Aware...
Avatar billede zaditor Nybegynder
23. marts 2003 - 16:44 #18
Hej igen - jeg har lige snakket med en af mine venner - han har lige fået ny computer - han har en 2,53 GHz computer, bundkortet er vist nok det her: http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4g8x-d/overview.htm og så har han et TI4200 kort med 8X AGP - han har lige prøvet køre en test i 3DMark2001; han fik 100215 - Der må altså være noget virkeligt galt med min computer!!! Men HVAD?!
Avatar billede zaditor Nybegynder
23. marts 2003 - 16:58 #19
Okay - han fik 10215 - lille fejl... sorry
Avatar billede zaditor Nybegynder
23. marts 2003 - 18:10 #20
Hmm...?!
Avatar billede zaditor Nybegynder
24. marts 2003 - 20:41 #21
Hmm... Godt nok er spm lukket, men vi (mig og ZaditoR) har lige testet hans grafikkort i min ny computer...

På en 2.53GHz, 512 DDR PC2100 266MHz og med et ASUS P4G8X bundkort fik hans grafikkort 10889 i 3DMark...

Så vi kan konkludere at grafikkortet ikke er problemet... Og det er heller ikke strømforsyningen da ZaditoR har investeret i en 420W, og ikke fået flere point i hans computer...

Og drivere har vi også udelukket, da vi brugte de samme drivere begge steder, nemlig dem der ligger i WinXP...

Og processoren og rammene, skulle vel heller ikke gøre at 3DMark kun får de der 3000 hjemme hos ham...

Så der er vel kun et ting tilbage... BUNDKORTET... Eller måske opsætning af BIOS... Er det ikke rigtig?
Avatar billede zaditor Nybegynder
24. marts 2003 - 20:41 #22
Ja, det var noget m-koldsgaard havde skrevet, men jeg har så lige logget ind på min egen bruger, og fik ikke lige lavet om på indlæg'et...
Avatar billede zaditor Nybegynder
28. marts 2003 - 21:14 #23
Jamen hvad sker der for pyshuden! - Vi har været inde i BIOS, og vi fandt ikke tegn på noget, der skulle ændres - hmm.... så gik vi ind og hentede de nyeste drivere til mit bundkort, men det hjalp heller ikke - en BIOS-update, er det noget, der ville kunne hjælpe - vi har tjekket, at grafikkort kører på 4X AGP sååe... ? HVAD FANDEN SKER DER?!
Avatar billede zaditor Nybegynder
28. marts 2003 - 21:17 #24
Nogen andre, der har noget at byde på?!?!
Avatar billede zaditor Nybegynder
28. marts 2003 - 21:31 #25
Am I totally alone in the world??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Avatar billede phrame Nybegynder
28. marts 2003 - 21:41 #26
Hmm... nej det er du ikke...

processoren har meget at sige i forhold til fps. Jeg kan ikke lige finde linket med tomshardware lavede et stykke tid siden en test af grafikkort med forskellige processorer....

har I prøvet at tjecke i bios'en om den bruger pci eller apg porten til at lede efter et grafikkort kort... jeg havde selv et lignende problem og ændring af dette i min bios hjalp...

hvilken processor har du? og hvilket grafikkort er det? jeg har brug for noget mere hardware information omkring din maskine.

Men en bios-flash kan i mange tilfælde hjælpe. prøv at checke efter hvilke opdateringer en flash vil medfører for dig.  Mange gange er kun understøttelse af flere processor typer.

p.s. har du prøvet at lave en ren installation af windows og prøvet det igen (du kan bare lave en ekstra primær partion og installere en ny windows derpå så er du fri for at skulle geninstallere alt igen)..

det kan også være at du har sat dine instillinger for højt inde i spillet, prøv at sænke opløsningen. Har I prøvet at spille spillet på din vens maskine også? giver det samme fejl....
Avatar billede phrame Nybegynder
28. marts 2003 - 21:43 #27
p.s. tag det roligt... vi har jo også et LIV ved siden af eksperten.dk
Avatar billede phrame Nybegynder
28. marts 2003 - 21:44 #28
ups skulle have været et svar... SVAR SVAR SVAR SVAR SVAR...
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 10:00 #29
Hej phrame:

MIt grafikkort er et GeForce 4 TI4600 fra Creative
Min processor er en 1,5 GHz
512 SDRAM
Bundkortet er dette: http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=40&MODEL=MS-6534 - skod

Henne ved min ven, prøvede vi jo at teste den i 3DMark2001, og der fik vi 10889 point, hvor vi i modsætning hos mig selv, kun fik omkring 1500-1600...

Mit grafikkort er sat til at være på AGP, og den kører med 4X AGP

Mht. det med en bios-flash, så har vi tænkt lidt over det - og mht. det med en ren installation af Windows, så har jeg tænkt lidt på, om jeg måske en gang, skulle formatere - men det der bios-flash, kan det være problemet?

Mht. det med at sætte opløsningen ned, så kan det ikke være det - jeg kører 1024x768x32 og det kan et GeForce 4 TI4600 uden problemer kører med...

Undskyld mine lidt hårde udtalelser, men jeg har haft ligende spørgsmål kørende, og de blev ikke svaret på...
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:22 #30
tænker lige lidt... Det er heller ikke let at følge med i alle spørgsmål. specielt når der kommer så mange på E og kun de 5 nyeste spørgsmål og indlæg bliver vist på forsiden
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:23 #31
hmmm... processor er 1,5ghz... hvilket mærke og model
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 10:25 #32
Ved ikke lige andet, end at det er en Intel
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:27 #33
ahhh... p4 cpu... kiggede ikke lige på linket
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:33 #34
Gider du ikke lige checke din strømniveauer efter, du kan bruge det her værktøj.. http://www.aida32.hu/aida32.php
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 10:42 #35
Hvilken skal jeg downloade?
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 10:43 #36
Det med strømforsyningers wattstørrelse begynder at irriterer mig nok til at jeg vil prøve at måle forbruget i min egen PC.
Jeg har målt på tilgangen til hele min opstilling på 230V siden , forbruget incl. skærm er 0,6 A, det svarer til 0,6 x 230 = 138 W.
Det er dog på primærsiden, men jeg får foretaget de målinger senere.
Det vil selvfølgeig ikke være de vises sten i alle tilfælde, men vil dog kunne give en rettesnor.*S*
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:45 #37
Du skriver blandt andet at du også har problemer ude i windows... Jeg tror nu derfor ikke at dit problem ligger i din strømforsyning eller dit bundkort... og lad være med at flashe din bios med mindre det er højst nødvendigt. Tag det ligesom service packs fra M$, lad være med at bruge dem mindre det er noget virkeligt grumt galt....

Jeg tror den bedste løsning er at sætte din maskine op fra bunden, ren installation og en grundigt tjeck af alle dine kabler inde i dit kabinet. SPECIELT dine IDE kabler!!! sørg for at de er konfigureret korrekt efter hvor du bruger dit system. Men fortæl mig først lige strømniveauerne, samt hvad du har af brænder og cd/dvd-drev og hvad du bruger dem mest til, samt hvor mange hd's du har, gerne også hvad du bruger de enkelt drev til... Jeg har nemlig rodet meget med opsætning af IDE til optimalt brug
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:47 #38
fromsej> hej s@ren, hvad med du med primærsiden?
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:47 #39
mener du med primær siden skulle der stå
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 10:53 #40
phrame - hvilken en er det, jeg skal downloade..?
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 10:55 #41
Primær er der hvor du tilslutter den spænding der skal ændres.
Sekundær er den ændrede spænding.*S*
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:57 #42
den som du skal hente er "AIDA32 - Enterprise System Information"
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 10:59 #43
prøv blandt andet at lave de benchmarks som er ned i bunden af AIDA og skrive resultatet her
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 11:00 #44
@fromsej> hvordan har du målt det?.... med dit wattmåler-syn som kun super-brugere har? hehheh... ej seriøst hvordan?
Avatar billede the-world Nybegynder
29. marts 2003 - 11:01 #45
hvor ´mange ahr du i din computer?
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 11:04 #46
phrame>> Med et tangamperemeter rundt om den ene leder i ledningen ned til den stikdåse hvor alt er sat til.*S*
Avatar billede the-world Nybegynder
29. marts 2003 - 11:05 #47
hvad er det få en CPU du har?
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 11:07 #48
dristit stunt... du kunne have fået dig en ordenligt zap... hehheh.. god start på en lørdag... LOL
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 11:08 #49
phrame>>Nej , det var da værre da jeg skruede dækslet af den 4 polede afbryder, hvor det er sluttet til.
Jeg brugte en neglefil.*LOL*
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 11:12 #50
Man skal også udfordre skæbnen... Jeg har engang vasket et bundkort i en vaskemaskine, (bundet ind mellem to puder) hehheh... så tørede vi den med en hårtører og satte den til igen... den virkede... i ca 2 sek.... så stod der røg ud af maskinen.... sjov dag... hehheh... (vi var fulde)
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:12 #51
Vi skal lige være lidt seriøse her ;o) - jeg går i gang med det progam nu - var lige lidt optaget....
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:13 #52
Okay - nu er det installeret - hvordan bruger jeg det så?
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 11:19 #53
okay zaditor... det er jo også dine points...

vælg grenen "PC" og punktet "Sensor" der står dine volt og temperatur info's. Skriv dem lige ind på boardet.

Samt prøv den sidste gren "Benchmark" og begge punkter under den. Din maskine låser et kort øjeblik, bare rolig det skal den. Skriv også de resultater ind.

samt (copy&paste fra tidligere)
Du skriver blandt andet at du også har problemer ude i windows... Jeg tror nu derfor ikke at dit problem ligger i din strømforsyning eller dit bundkort... og lad være med at flashe din bios med mindre det er højst nødvendigt. Tag det ligesom service packs fra M$, lad være med at bruge dem mindre det er noget virkeligt grumt galt....

Jeg tror den bedste løsning er at sætte din maskine op fra bunden, ren installation og en grundigt tjeck af alle dine kabler inde i dit kabinet. SPECIELT dine IDE kabler!!! sørg for at de er konfigureret korrekt efter hvor du bruger dit system. Men fortæl mig først lige strømniveauerne, samt hvad du har af brænder og cd/dvd-drev og hvad du bruger dem mest til, samt hvor mange hd's du har, gerne også hvad du bruger de enkelt drev til... Jeg har nemlig rodet meget med opsætning af IDE til optimalt brug
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:22 #54
Du får oplysningerne lige omlidt...
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:25 #55
Under Sensor, der er den bare grå - der står ingenting...
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 11:26 #56
har du genstartet... nogle gange hjælper det...
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:30 #57
Under Benchmark - Hukommelse (læs kun), der står min på 379 MB/s
Under Benchmark - Hukommelse (skrive), der står min på 406 MB/s
Avatar billede monzter Nybegynder
29. marts 2003 - 11:37 #58
Hvilke drivere bruger du? Hvis du bruger de samme drivere som din ven i prøvede grafikkortet så glem mit indlæg! ;)
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:39 #59
Jeg kan under Sensor gå inder under noget, hvor jeg kan vise rapport - hvis jeg højreklikker på sensor...
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:40 #60
monzter  -  Det er de samme drivere...
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:42 #61
Under DMI, der kan jeg se en, der hedder Spændingen, der er lig med 3,3 V
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:51 #62
Hallo?
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 11:56 #63
Nej det er under sensor du skal kigge.. Den viser de nuværende volt niveauer i din maskine....

Men det som du skriver omkring dine benchmarks tyder på at har et seriøst problem med din ramblokke. 379mb/s er meget lavt for en p4-1.5ghz selv med sd-ram. Du skriver at du har to ram-blokke, prøv at teste dem individuelt, altså kun lade én sidde i af gangen og prøve at bruge benchmark værktøjet igen. Det virker til at en af dine blokke er i itu.

fx. på min amd t.bird 1400mhz med pc2100 (512mb & 256mb) har jeg i skrive 462mb/s mens i læs har jeg 1688mb/s. Sammenlignet med de andre stats i AIDA kan du se at en at selv en p3-866 med pc133 har 990mb/s. nu er jeg ret sikker på at dit problem er dine ram-blokke. Test dem
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:59 #64
Okay...! - Men hvorfor kommer der ikke noget ved Sensor?
Avatar billede zaditor Nybegynder
29. marts 2003 - 11:59 #65
Men jeg er lige lidt fraværende... Tester dem nu - er tilbage om 10 min.
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 12:07 #66
kan være dit bundkort ikke understøttet aflæsning af voltniveauerne... forresten så kan jeg ikke finde dit bundkort på edbpriser.dk, hvor har du købt det henne? og hvor lang tid siden? forresten du burde have mulighed at for se voltniveauer inde i din bios, sammen med temp på chipsættet og cpu
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 13:38 #67
hmmm... 10min er lang tid i din tidszone?.... eller hvad sker der?
Avatar billede zaditor Nybegynder
30. marts 2003 - 13:57 #68
phrame - undskyld... Men jeg blev forhindret i går... Jeg er tilbage nu, og skal til at teste rammene - den her computer jeg købte, var en jeg købte samlet i Fona - skod... men på daværende tidspunkt, havde jeg ikke megen forstand på computere.... Du vil løbende i dag få at vide, hvordan mine ram kører ...
Avatar billede zaditor Nybegynder
30. marts 2003 - 14:51 #69
Ram-test:

  2x256        (læs kun) 379 MB/s          (skrive) 406 MB/s

A 1x256        (læs kun) 272 MB/s          (skrive) 390 MB/s

B 1x256        (læs kun) 321 MB/s          (skrive) 393 MB/s

Ram fra en anden computer

  1x256        (læs kun) 273 MB/s          (skrive) 355 MB/s

Hvad så?!
Avatar billede zaditor Nybegynder
30. marts 2003 - 20:15 #70
HVAD SKER DER FOR RAMMENE?!?!

Jeg har lige været inde at teste i AIDA32

(læs kun) 902 MB/s
(skrive) 378 MB/s

Minuttet efter så det sådan her ud:

(læs kun) 272 MB/s
(skrive) 141 MB/s

HVAD SKER DER FOR RAMMENE?!?!
Avatar billede phrame Nybegynder
31. marts 2003 - 16:28 #71
WHAT... du har et seriøst problem med dine ram... smid den i hovedet af fona og få lortet byttet med det sammen... sorry mit sene svar... havde bare ikke fået nogle mails fra dette spørgsmål
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. april 2003 - 09:55 #72
Hmm.... Ja, jeg har så heller ikke fået en e-mail fra dit svar - hmm... jeg tror det er lidt for sent at smide den i hovedet på Fona - den er jo snart et år gammel... Kan jeg godt bare sige, at jeg vil have nogle nye ram derinde fra?
Avatar billede zaditor Nybegynder
17. april 2003 - 15:30 #73
Hm... Jeg synes denne debat har kørt i lang tid - er der nogle, der har noget indvende - jeg kan lige sige, at den går helt kold, når jeg begynder på noget som at brænde en cd, hvilket resultere i, at jeg skal genstarte, og at min cd er ødelagt på grund af dette...
Avatar billede zaditor Nybegynder
21. maj 2003 - 20:05 #74
Sidste chance...
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
22. maj 2003 - 10:05 #75
Hmm... Det skal lige siges at vi har tvunget den nyeste AMI bios, til kortet, ind på den oprindelige Award bios's plads... Men dette har ikke ændret rammenes hastighed...

Vores næste skrid er at geninstallere Windows, dog kan jeg ikke se hvad det skulle hjælpe på rammene... Men jeg ved ikke om Windows kan have en eller anden virkning på rammene og der ved AIDA's resultat... Om Windows har sat sig for at blokkere rammene...
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. maj 2003 - 22:12 #76
Der er nu kommet nyt i sagen..:

Vi tror vi har fundet fejlen... Der er røget et stykke plastic at rammen som sidder omkring processoren... Det stykke plastics funktion var at holde en metal arm, som skulle holde den store klump metal oven på processoren, sådan at processoren ikke blev for varm... Men da den arm ikke kunne holde klumpen på plads, var den ikke trykket helt ned på processoren, og vi tror at processoren så er for varm når computeren kører... Og derfor tror vi også det er grunden til at computeren ikke har været så stabil...

Men nu skal vi så have fat i sådan en ny ramme... Men hvad hedder den og hvor kan vi evt. købe sådan en?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. maj 2003 - 22:19 #77
Avatar billede backside Nybegynder
26. maj 2003 - 00:56 #78
Avatar billede backside Nybegynder
26. maj 2003 - 00:59 #79
Glem det, det er jo ikke et amd kort.  ;)
Avatar billede zaditor Nybegynder
31. maj 2003 - 19:55 #80
Nå - ja... Jeg fandt jo problemet - Det kører SUPERB nu, da den kom på plads -  sorry guys, at jeg har måttet lade jer sidde så lang tid foran skærmen, og så har det bare været ren og skær tidspilde for jer.... Men, sådan er livet nu en gang...

Dog skal det lige nævnes, at phrame, på tidspunktet '29/03-2003 10:45:24' nævnte noget med, at jeg skulle tjekke alle mine ting inde i computeren - om de sad rigtig osv. - en rimelig stor fejl fra min side af, at jeg ikke havde tjekket det ordentligt...

isojumper og phrame får point...
Avatar billede zaditor Nybegynder
31. maj 2003 - 19:57 #81
Det der kom på plads, var min processor.. ;o)
Avatar billede backside Nybegynder
02. juni 2003 - 10:22 #82
Hvis du mener deltagerene i denne tråd har brugt en masse tid, hvorfor tager du så de fleste point selv?