Avatar billede nolte Nybegynder
20. marts 2003 - 18:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

uden om logon

Hej.
Jeg har en bærbar med W2K, hvor jeg har fået fejl således ,at W2K ikke ville starte op. Jeg reparerede W2K med W2K CD'en og nu kan jeg ikke logge på mere. Alle bruger og password er åbenbart overskrevet eller slettet.

Findes der en måde at gå uden om W2K's logon ??? evt. med et program.

Nolte
Avatar billede hub Nybegynder
20. marts 2003 - 18:19 #1
Start på en dos boot diskette. Skift til x:\winnt\system32\config og slet alle sam.* filer. Maskinen starter nu med blankt admin password
Avatar billede nolte Nybegynder
20. marts 2003 - 18:44 #2
OK min fejl. mit filsystem er NTFS og der er selvfølgelig nogle dokumenter jeg ikke må miste
Avatar billede hub Nybegynder
20. marts 2003 - 19:37 #3
Du skulle ikke miste dokumenter ved denne procedure, hvis du gør det rigtigt. Mht. NTFS: det er også muligt her, dog er det lidt mere omstændigt:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
Avatar billede nolte Nybegynder
21. marts 2003 - 07:18 #4
Tak for hjælpen hub.
Avatar billede nolte Nybegynder
21. marts 2003 - 07:19 #5
Hub send mig lige et " Svar " så du kan få dine point.  :-)  Nolte
Avatar billede hub Nybegynder
21. marts 2003 - 10:58 #6
svar :-)