Avatar billede heintzelmann Nybegynder
20. marts 2003 - 10:13 Der er 1 løsning

DBAdgang og ASPside.

Hey
Jeg mangler en aspside som kan fixe adgang til en Access DB. + Siden skal kunne følgende:
Have et fælles søgefelt så den laver en søgning i alle felter efter et ord eller f.eks telefonnummer. I den tabel som hedder "Grunddata"
Der skal være mulighed for at oprette en kunde, slette en kunde og redigere en kunde.

I kan hente en tom kopi af databasen her:
http://www.CitroenSport.dk/database.mdb'

Håber der er en som har tid og evner til at lave det. Det ville være rart hvis det kunne være færdigt til i aften engang.

Er 200 point nok eller? For en som er inde i ASP burde det ikke tage lang tid.

Email meget gerne svaret til asptest@CitroenSport.dk

På Forhånd Tak
-Casper Heintzelmann
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
20. marts 2003 - 18:35 #1
Ingen der gad lave det så :(