Avatar billede svenia Nybegynder
19. marts 2003 - 13:31 Der er 4 kommentarer

Min printer vil ikke længere printe ud i farver

Hey alle

Jeg har en HP Deskjet 890c printer som der altid har fungeret perfekt. Men forleden dag fik jeg XP som der selv havde driveren men den vil kun printe i sort/hvid. Men når man trykker på printeren for at den skal udskrive en test side er der masser af farver på. Har MS Office 2000. Nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede serverservice Praktikant
19. marts 2003 - 13:37 #1
under selve printerkonfigurationen skal der være en indstilling hvor du vælger farver/sort&hv. Se tilhørende program til printer eller printeregenskaber.
Avatar billede svenia Nybegynder
19. marts 2003 - 13:50 #2
den står på farver, når den står der vil den slet ikke printe. Men hvis jeg stiller den til sort/hvid vil den sagtens printe, forstår det ikke.
Avatar billede serverservice Praktikant
19. marts 2003 - 13:54 #3
og du er selvfølgelig sikker på at der er farve i farvepatronen?
Ellers må det være et driverproblem. Du skal installere en opdateret driver til xp.
Avatar billede serverservice Praktikant
19. marts 2003 - 14:05 #4