Avatar billede hirayz Nybegynder
19. marts 2003 - 11:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Microprocessor Zilog Z8

Nogen der ved noget om den her

ZiLOG Z8 microprocessor

????
Avatar billede dk_akj Nybegynder
19. marts 2003 - 11:09 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
19. marts 2003 - 11:18 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
19. marts 2003 - 11:20 #3
Avatar billede scb Praktikant
19. marts 2003 - 20:02 #4
Hvad vil du gerne vide, (det er en gl. processor)
Avatar billede hirayz Nybegynder
26. marts 2003 - 14:20 #5
Har fået nogle helt nye processor boards på skole af mærket zilog Z8 som vi skal side os at arbejde med, men det er lidt svært når vi ikke ved noget om den ... jeg synes ikke rigtigt der står noget i manualen om hvordan man programmere den ... men det er sikkert bare mig ...
Avatar billede zaphod Nybegynder
29. marts 2003 - 16:29 #6
Jeg går udfra du taler om Z8 encore. Zilog har lavet et fremstød ved at sælge demoboards meget billigt.
Det er en spritny processor bygget på en oldnordisk arkitektur. Den er ikke særlig hurtig, men fordelen er at den er vildt billig og bagudcompatibel. Desværre er den smækfyldt med fejl og meget dårlig dokumenteret. Sidst jeg så databladet var det slet ikke skrevet færdigt.
Det bedste du kan gøre er, at holde øje med fabrikantens hjemmeside. Manualer og datablad bliver forhåbentlig opdateret og færdiggjort med tiden.
Avatar billede hirayz Nybegynder
02. april 2003 - 10:22 #7
hmm, tak tror ikke jeg får mere ud af dette spm.

Må vist mere eller mindre prøve mig frem så.

men tak for svar alligevel
Avatar billede hirayz Nybegynder
02. april 2003 - 10:22 #8
.