Avatar billede dyberg Nybegynder
18. marts 2003 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP min skærm er uskarp og er forskudt 2 cm til højre...

HJÆLP jeg sad og arbejde med frontpage 2000  og var ved at lave en hjemmeside.. da jeg lukker frontpage ned har skrivebordet stjålet den sidste baggrund som jeg brugte i frontpage plus et foto som jeg havde lagt ind på hjemme siden, desuden er skærmen nu uskarp og står og små ryster oppe i hvert hjørne af pc, og skærmen har forskudt sig 2 cm til højre......ER helt blank er der nogen der ved hvad der kan være galt og kan jeg selv afhjælpe problemmet????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. marts 2003 - 16:02 #1
fjern skærmen i enhedshåndtering, og genstart.
Hvis det ikke hjælper, så gør det samme med grafikkortet.
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. marts 2003 - 16:02 #2
Kan du ikke flytte den tilbage med indstillingerne der er på skærmen?
Du kan også prøv egnsekbager for skærm -> indstillinger -> skærm... hvad står dine Hz på?
Avatar billede freddy04 Nybegynder
18. marts 2003 - 16:12 #3
Eller om alt andet fejler - så prøv en systemgendannelse til et tidspunkt før fejlen opstod
Avatar billede jpvj Nybegynder
18. marts 2003 - 16:12 #4
Lyder som en defekt skærm.

Test den på en anden maskine.

JP
Avatar billede dyberg Nybegynder
04. april 2003 - 03:11 #5
tak for svaret det var det eneste der var galt..