Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
17. marts 2003 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam

Jeg har et connectic(logitech) quickcam vc.
Jeg har været inde på logitech hjemmeside og hente deres driver hvor selv produknummeret passer (1049-630-001) Men jeg har på fornemmelse at det ikke virker for jeg kører med XP prof. og den sidder på parallel porten

pft

Jakob
Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
17. marts 2003 - 18:31 #1
problemet er selvfølglig jeg ikke kan få det til at virke (hvis det er var nogle der skulle være i tvivl:-))
Avatar billede tre Nybegynder
18. marts 2003 - 08:26 #2
Tjek evt. om der er en konflikt på din parallel-port i systemindstillinger og om den i det hele taget er installeret!
Hvis du har mulighed kan du prøve at sætte en anden enhed på samme port for at teste om det er kameraet eller porten.

Mener de under XP ligger i kontrolpanel, system og hardware-et-eller-andet.
Avatar billede henninga Novice
25. marts 2003 - 16:07 #3
Her er hvad Logitech skriver om XP og 2000  http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=1794&contentid=4710&contentid2=5383&showalldocuments=0&countryid=4&languageid=15
Så vidt jeg kan se er der kun drivere til NT4 til dit kamera.
Men det har du sikkert allerede læst.
Hvad hvis du kører programmet i Windows NT kompatibilitetstilstand ???
HenningA
Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
26. marts 2003 - 10:56 #4
Hvordan er det lige man gør det???
Avatar billede henninga Novice
26. marts 2003 - 20:32 #5
Du højreklikker på genvejen til programmet og vælger egenskaber.
Her vælger du fanebladet Kompatibilitet  (et svært ord:-)  og kan så vælge at afvikle det som om det kørte på en NT eller 95/98.
HenningA