Avatar billede nacl Nybegynder
17. marts 2003 - 18:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WORD - Sidehoved med skønhedsstreg

hvordan laver men en streg mellem sidehovedteksten og den almindelige tekst... sådan en skønhedsstreg der skal gå igen på hver side
Avatar billede websurfer Nybegynder
17. marts 2003 - 18:29 #1
Når sidehovedet er aktiveret tegner du bare en streg med linje-værktøjet.
17. marts 2003 - 18:31 #2
På sidste linie i sidehovedet vælger du:
Formater->Rammer og skygger, på fanen Rammer vælger du at der skal være en streg nederst i rammen.
25. marts 2003 - 13:16 #3
Hvordan går det?

Har du fundet ud af noget - eller skal du have mere hjælp?
Avatar billede sejlermikkel Nybegynder
07. april 2003 - 13:32 #4
Du kan også indsætte en tabel med to eller tre kolonner i sidehovedet og med formater->rammer lave en kant nederst i cellerne som beskrevet ovenfor. Så kan du f.eks. venstrejustere en tekst i venstre celler og højrejustere i højre celle. Jeg bruger ofte selv at lave et overskrift-henvisning i venstre celle, så der står hvilket afsnit man er i (med Indsæt->Felt..., Kæder og Henvisninger, StyleRef, \l, Indstillinger..., Typografier, Overskift1) - men det er jo bare en idé :o)
08. april 2003 - 04:21 #5
Lukketid???
Avatar billede hcars Novice
08. april 2003 - 22:45 #6
>>nacl
du har vist fået nogle gode, brugbare svar, eller what?