Avatar billede greenhelmet Nybegynder
17. marts 2003 - 15:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

label ark til DLT og exabyte tapes

Er der nogen der kan fortælle mig om der findes prefabrikerede labelark til både DLT og Exabyte bånd. De skal være blanke, altså ikke noget med Barcodes ell. colorcodes, og beregnet til at lægge i en printer.

Såfremt de findes vil jeg meget gerne vide hvor og hvordan jeg får fat i dem.

På forhånd tak for hjælpen.

GH
Avatar billede snabeljan Nybegynder
17. marts 2003 - 21:56 #1
Hej Greenhelmet!

Vil det sige at du selv har et prg., der kan skrive på dem?
Hvilken type Exabyte bånd taler du om? Mammoth eller Ecrix?

Jeg kan godt undersøge om vores leverandør har / kan lave sådanne. Er det interessant for dig?

Mvh
Jan
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
17. januar 2004 - 00:31 #2
Sorry Jan, det var ikke min hensigt at lade tiden løbe fra dette spørgsmål på denne måde. Til udskrivning af labels, benytter jeg et helt almindeligt label program, fra et kendt label firma. Det ville bare lette opgaven, hvis jeg ikke selv skulle skære mine labels til bagefter. Såfremt din leverandør kan skaffe/lave nogle sådanne labels ville jeg klart være interesseret i at høre nogle priser.

MVH
Claus
Avatar billede snabeljan Nybegynder
18. januar 2004 - 23:24 #3
Hej Claus!

Jeg skal undersøge det. Du får nok svar tirsdag eller onsdag

/jan
Avatar billede snabeljan Nybegynder
25. februar 2004 - 11:19 #4
Hej Claus!

Sorry - tiden flyver... Hvilke båndtyper taler vi om?

Mvh
Jan
Avatar billede snabeljan Nybegynder
25. februar 2004 - 11:37 #5
Hej Claus!

Efter at have snakket om det med vore leverandører (både label og biblioteksleverandøer) har vi hørt at man med labelprogrammer skal passe meget på, da selve printet skal være utrolig nøjagtigt med de moderne barcodescannere. Så hvis du har en RIGTIG god printer, synes jeg bare du skal fortsætte.

Desværre kan vores label-leverandør ikke levere tomme labels. På den anden side, så koster en label altså ikke alverden idag. Den tid man bruger på at lave sin egen label, er (for mig ihvertfald) mere kostbar. Desuden kan man jo bede labelleverandøreren om at lave nøjagtig den label med det interval man nu skal bruge...

Men lad mig vide, hvis jeg skal gøre mere !

Mvh
Jan
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
15. juni 2004 - 00:05 #6
Jeg lukker dette spørgsmål. Tusind tak for din tid Jan.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
20. juni 2004 - 21:02 #7
Hej Claus

Jeg synes næsten ikke jeg har fortjent points... Men tak for det anyway.

/jan