Avatar billede kondismoelf Nybegynder
13. marts 2003 - 21:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Hej, Jeg håber at i kan hjælpe mig.
Jeg har lige købt spillet; Star Wars, Jedi Knight 2, Jedi Outcast. Og oplever følgende:
- efter installering får jeg ovenstående fejlmeddelelse, når jeg starter single/multi-player funktionen. Kan nogen give et hint?
                PLEASE  :-)

Mvh Kondismoelf
Avatar billede darkside Nybegynder
13. marts 2003 - 21:41 #1
Du mangler en opengl driver, hvilket grafik kort, og hvilket styresystem, du kan sikkert finde en her www.tweakup.dk ;)
Avatar billede soreno Praktikant
13. marts 2003 - 21:57 #2
Det er fordi de drivere der følger med Windows (XP) ikke har bundleded en OpenGL driver (Microsoft gør alt for at få udviklerne til at benytte Directx).

Hvis dit kort er baseret på en nyere nVidia chip (tnt, geforce) kan du hente en driver her:
http://download.nvidia.com/Windows/41.09/41.09_win2kxp.exe