Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 23:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Driver til Medion Digitalkamera

Jeg kan se at der tidligere er nogen der har spurgt uden resultat. Er der mon nogen der har løst problemet nu? Modellen hedder MD 5995.Der hører driver med og der står at den skal kunne køre XP, men det kan den ikke. Kører derimod fint på win98
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2003 - 23:21 #1
Har du installeret SP1?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. marts 2003 - 23:27 #2
Prøv at hente denne nye opdaterede driver,Selvom der står et andet nummer. http://www.medion.com/usa/
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 23:28 #3
Hvad er SP1?
Avatar billede jefa Nybegynder
12. marts 2003 - 23:28 #4
Der er ikke umiddelbart nogen til 5995 men se her hvis det nu er en tastefejl http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber/index.php?id=47&name1=Medion-Cameras&name=Digital/Internet-Cameras
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. marts 2003 - 23:28 #5
Windows update service pack.
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2003 - 23:31 #6
>> Start > Windows Update. Se under hjælp om du har SP1
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. marts 2003 - 23:32 #7
Du skulle tage og ringe til Medion Service Center i Danmark. De vil kunne fortælle dig nøjagtig hvilket nummer du kan downloade. Mener nemlig at dit camera også hedder noget med 9000 og er det samme. Tlf: 7020 4233
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2003 - 23:37 #8
Kan du bruge denne her til noget:
http://www.cybercom.be/forumsg.asp?fid=740
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 23:53 #9
Jeg har servicepack 1.......
Tror jeg vil prøve at ringe til Medion i Danmark som aovergaard foreslår, - (med mindre der er nogen andre der ved hvor jeg kan hente en driver).......
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. marts 2003 - 23:59 #10
Syntes at du skal ringe til Medion. De er utrolig flinke og meget hjælpsomme. Hvis noget ikke er ok, gør de alt for at rette fejlen. Hvis noget går i stykker, sender de dig en gratis forsendelses blanket, der er bare ikke noget at klage over der.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 13:01 #11
aovergaard har ret, -de er meget flinke. De har lovet at sende mig nogle nye drivere......
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. marts 2003 - 00:45 #12
Takker for point:) og ja, deres service er helt i top.