Avatar billede jjense21 Nybegynder
12. marts 2003 - 22:08 Der er 5 kommentarer

"all users" profile

Jeg undrer mig lidt over den måde "all users" fungerer på. Smider jeg f.eks. en genvej ind på skrivebordet under "all users", så fungerer det som jeg forventer. Dvs. genvejen bliver vist på skrivebordet, ligemeget hvilken bruger der er logget på.
Sådan fungerer det dog ikke med dokumenter i dokumentmappen, og genveje i foretrukne-mappen under "all users". Kopierer jeg f.eks. et dokument ind i mappen "documents" under "all users", så er min erfaring at ingen brugere kan se dette dokument i sin dokumentmappe.
Hvad gør jeg galt ?
Avatar billede iblarsen Praktikant
13. marts 2003 - 07:24 #1
Er du sikker på at du får kopieret filen og ikke kun får lavet en genvej i all users.
Avatar billede jjense21 Nybegynder
13. marts 2003 - 07:32 #2
ja
Avatar billede c971572 Nybegynder
13. marts 2003 - 08:49 #3
I XP kommer de til at ligge i "shared documents", kan ikke huske om der er sådan en i 2000
Avatar billede jjense21 Nybegynder
13. marts 2003 - 17:35 #4
det er der ikke.
Undrer mig meget over formålet med mapperne foretrukne og dokumenter i "all users" profilen.
Avatar billede grace45 Nybegynder
22. oktober 2010 - 19:33 #5
Hej min kære,
Hvordan har du i dag, jeg håber, at alle er godt med dig. Jeg er ked af at bekymre dig med min Forslag til et forhold med dig, men jeg ved, at du vil imødekomme min anmodning i god tro og forståelse. Jeg har brug for dig i forretningsbetingelser og rådgive. Mit navn er Grace Dabah jeg bare gik gennem din profil har ingen andre muligheder end at lade dig vide, at jeg er interesseret i at have et forhold med dig, vil jeg også gerne vide dig mere, kan du sende en mail til min e-mail adresse (grace_11dabah @ yahoo.com), så jeg kan sende dig flere oplysninger om mig selv inklusive mit billede. Jeg tror, vi kan gå herfra. Men huske på, at kærlighed ikke har nogen farver barriere, ingen uddannelsesmæssige tilbage jorden barriere, ingen socio-økonomiske barrierer, religiøse, sprog, nationalitet eller afstand hindring, det eneste vigtige der er kærlighed. Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor.
Med venlig hilsen,
Miss Grace.