Avatar billede mivrex Nybegynder
12. marts 2003 - 21:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Bil forsikring

Hvilket selvskab er de bigligste når det drejer sig om en ansvarsforsikring til en Opel Kadett. Til en fyr på  20 som ikke får selv har haft egen bil ?
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 21:21 #1
der er kun en måde at finde ud af det på. Ring til alle forsikringsselskaberne og hør hvad det koster.
Et gæt ville være fair forsikring, men de har nogle begræsninger på. F.eks. må du ikke kører mere end 25.000 om året.
Avatar billede backside Nybegynder
12. marts 2003 - 21:31 #2
www.forsikringsoplysningen.dk
Tvivler på at der er nogen her på E der kan svare dig med sikkerhed.
Avatar billede tomh Nybegynder
12. marts 2003 - 21:32 #3
Ofte kan der være ganske mange penge at spare, ved at være medlem af f.eks. en fagforening, der har en god aftale med et forsikringsselskab.

Vi sparer pt. mere i forsikring end fagforeningskontingentet koster.
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2003 - 23:49 #4
Avatar billede robotten Praktikant
13. marts 2003 - 10:13 #5
I hvert fald ikke IF, de skelner mellem om du er under el. over 25 år. Så det vil være spild af tid at kontakte dem de første fem år.
Men du skal nok regne med ca. 5-6000 årlig i starten, hvis du begynder på en frisk, og ikke kører på fx dine forældres konto.
Avatar billede risk Nybegynder
13. marts 2003 - 10:57 #6
Avatar billede cesar1 Nybegynder
14. marts 2003 - 15:38 #7
Ingen alle sammen er meget dyre, sååååååååååååå hvis du vil gerne have den bil, prov at tælle  med dine forældre, hvis de kan sætte bilen i deres navn, som bil nr. 2 og du betaler til den.
Avatar billede robotten Praktikant
14. marts 2003 - 18:04 #8
Men husk, at du så derved ikke optjener point, til når engang du skal have din egen forsikring.
Avatar billede backside Nybegynder
14. marts 2003 - 18:39 #9
Nemlig, det er 14 år siden jeg har haft registreret en bil i mit eget navn, netop pga. forsikringen.
Det er ris til egen røv, den er dyr hvis jeg skal reg. en bil i mit navn i dag selvom jeg har kørt i 16 år.
Avatar billede robotten Praktikant
17. marts 2003 - 14:13 #10
Er du blevet klogere nu?
Avatar billede robotten Praktikant
27. marts 2003 - 14:25 #11
?
Avatar billede backside Nybegynder
27. marts 2003 - 15:44 #12
robotten>> Nå, du er lige på rundtur.  ;-)
Så mangler du kun lidt over 47.000 åbne spørgsmål mere.
Avatar billede robotten Praktikant
27. marts 2003 - 15:58 #13
he he...  jeg kæmper en naiv kamp mod masserne af et stadigt stigende antal spm (jeg deltager i), der ikke gøres noget ved. Desværre er det blevet for mig at se umuligt at gøre noget særligt ved det, da fx en anmeldelse ingen steder fører hen, og en million milliard indlæg om emnet ligeledes ender blindt.
Avatar billede backside Nybegynder
27. marts 2003 - 16:20 #14
Ja, det gør åbenbart ondt når der skal afleveres point.
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 11:19 #15
Respekt for dit forsøg robotten!
Avatar billede robotten Praktikant
03. juni 2003 - 11:35 #16
Tak for det mivrex. Fortsæt det gode arbejde.