Avatar billede mike-p_den_2 Nybegynder
11. marts 2003 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Adressebog og Breve

Hej

Kan man/Hvordan gemmer man sine kontaktpersoner og emails. Sagen er den at vores pc skal formateres og jeg vil gerne gemme mine få breve og kontaktpersoner. Jeg har XP home med office XP pro og 4 brugerer og FAT filsystem.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. marts 2003 - 15:25 #1
http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=outlook+backup&x=5&y=10

http://www.outlook-express-backup.com/  Hvis du skal tage back up af Outlook kan du let og smertefrit benytte dette program som er free 30 dage.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. marts 2003 - 15:26 #2
Det er microsoft Outlook og ikke Outlook express du bruger ??
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 15:27 #3
Dine pst fil(dine mails) vil typisk ligge her:
C:\Documents and Settings\%username&\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Hvis ikke du har bedt outlook om at placere dem andre steder
Avatar billede mile Juniormester
12. marts 2003 - 13:05 #4
Du kan også blot markere mappen "Kontaktpersoner", gå i filer og Importer/eksporter til fil, vælg "Personal folder (.pst).
Avatar billede mile Juniormester
12. marts 2003 - 13:05 #5
PS. Du kan gøre det for hele postkassen, hvis du vil gemme det hele.