Avatar billede mike-p_den_2 Nybegynder
11. marts 2003 - 15:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

PC hastighed

Hej

Min PC er blevet UTROLIG langsom her de sidste 3-4 dage. Jeg har ikke installeret noget den sidste måned og jeg har tjecket pc´en men AD-Aware og Norton 2003. Hvad kan det være der går den langsom???
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. marts 2003 - 15:23 #1
Har du tjekket for *.tmp-filer? Søg på dem og selt dem alle samen.

Hvornår er det forekommer?
Avatar billede mike-p_den_2 Nybegynder
11. marts 2003 - 15:24 #2
Hov, forkert kategori
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 15:24 #3
Nu har du oprettet spg. i Outlook kat. Har outlook noget med spg. at gøre ??
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 15:24 #4
:o)
Avatar billede mike-p_den_2 Nybegynder
11. marts 2003 - 15:25 #5
I alle programmer og spil når pc´en først er startet og man har logget på
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 15:25 #6
Prøv at checke din TaskManager. Hvordan er CPU forbruget ?? Check evt. hvilke programmer der æder alle din resourcer
Avatar billede mike-p_den_2 Nybegynder
11. marts 2003 - 15:25 #7
Nej, der er fordi jeg lige har oprettet et andet sprg om Outlook, det var et uheld med scrool tasten
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. marts 2003 - 15:26 #8
Hvilken Windows-version har du?
Avatar billede mike-p_den_2 Nybegynder
11. marts 2003 - 15:29 #9
XP HOME med 4 brugere
Avatar billede perhenriksen Nybegynder
11. marts 2003 - 15:30 #10
Er du evt. ved at løbe tør for plads på dit c-drev ??
Har selv haft samme oplevelse, som skyldes plads på C-drevet... Damn XP sluger :)

Du kan evt. flytte page file til et andet drev hvis den ligger på C drevet.
Avatar billede serverservice Praktikant
11. marts 2003 - 15:39 #11
Optimering.
For at forbedre/aflaste ram under skrivning til harddisk optimerer du din pagefile...
Sådan forøger du din pagefile:
højreklikker på denne computer på skrivebordet -egenskaber- avanceret-ydeevne indstillinger-avanceret-skift-
størrelse ved start = samme størrelse som maksimal størrelse. Du kan vælge at flytte den til andet drev herfra.

2. kør diskcleanup af midlertidige filer, cookies. Fjern andet unødigt skrammel fra dit drev.
3. defragmenter dit drev.
Avatar billede steen_hansen Forsker
17. marts 2003 - 15:44 #12
Takker