Avatar billede zyberdog Nybegynder
06. marts 2003 - 20:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Logo/Banner mangles

Skal bruge et logo i størrelsen 600*70 eller lige deromkring. Baggrundsfarven skal være #CCCCCC
og der skal være noget binary kode på nogle steder og så skal der stå binary.dk ligesom her:
http://www.friserverplads.dk/zyberdog/images/logo.jpg
Skal stå præcis på samme måde...

Skal helst kunne få billedet i .psd format så jeg kan rette småting selv.

(Hvis nogen bare kan finde den skrifttype der præcist er brugt får de points derefter... (Det er IKKE ArcadeClassic!))
Avatar billede hjml Nybegynder
06. marts 2003 - 21:01 #1
skal de bare være en efterligning ?...
Avatar billede zyberdog Nybegynder
06. marts 2003 - 21:09 #2
næsten...

Men det er ikke rip da det faktisk er lavet til det projekt vi har gang i men fyren der har lavet det ikke har .psd filen og han ikke har tid til at lave det igen... :(
Avatar billede hjml Nybegynder
06. marts 2003 - 21:23 #3
Kan kigge på det ....vender tilbage senere... :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
07. marts 2003 - 01:41 #4
Avatar billede zyberdog Nybegynder
07. marts 2003 - 07:19 #5
Når jeg siger at teksten skal være præcist det samme så vendt lige lidt :)

der skal KUN stå "binary.dk" også skal det stå med den samme skrifttype som det billede jeg linkede til ^^.
Avatar billede zyberdog Nybegynder
07. marts 2003 - 07:22 #6
og btw. hejsa kengun :) Så laver du for mig endnu engang...
Avatar billede zyberdog Nybegynder
07. marts 2003 - 07:24 #7
baggrunden skulle også være #CCCCCC også skal den kunne flyde i ét med alt #CCCCCC udenom..
Avatar billede raffar Juniormester
10. maj 2003 - 02:33 #8
zyberdog > Mangler du stadig den banner?
Avatar billede zyberdog Nybegynder
20. juni 2003 - 19:24 #9
nah.. bare svar en eller anden.. gider ikke have de her point til at ligge og flyde.
Avatar billede Kengun Praktikant
20. juni 2003 - 19:35 #10
svar
Avatar billede Kengun Praktikant
20. juni 2003 - 19:38 #11