Avatar billede quantusjuvat Nybegynder
06. marts 2003 - 20:12 Der er 4 kommentarer og
7 løsninger

Brainstorming

Kritik, ideer, kommentarer...

hvad mangler
hvad er "bare for meget"
hvad dit og hvad dat...

http://www.sevaj.dk
Avatar billede tgm Nybegynder
06. marts 2003 - 20:20 #1
der mangler flere kravle nisser
Avatar billede c0d3r Nybegynder
06. marts 2003 - 20:21 #2
sej side, thumbs up - nice job, kan sq ikke lige se noget der mangler :)
Avatar billede c0d3r Nybegynder
06. marts 2003 - 20:22 #3
jo der er sq lige en fejl, der står feks at det er Det er torsdag den >>249.<< juli, 2002      - tja lol
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 21:25 #4
(1) Man fornemmer virkelig stil og royalitet når man kommer ind på siden

(2) Synes at du skal arbejde lidt med opsætningen på forsiden. Tingene smelter lidt sammen, og kommer til at virke en anelse rodet.

(3) Synes du er god til at bruge nogle grafiske elementer, som får siden til at live lidt op.

(4)Fint navigations system du har lavet, selvom det ikke er en på forside og undersider.
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. marts 2003 - 22:40 #5
1. Der er lige kikset lidt i dine links i bunden af forsiden, der har sneget sig en Times new Roman font ind, den skal lige rettes
Samt der er lidt tekst, det er meget blandet gennem siden, det skal du altså lige ha styr på.

Ellers virker det utrolig flot og stilrent
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. marts 2003 - 02:32 #6
Syntes også den er okay. Dog vil jeg give jakob ret i den virker lidt rodet.
For det første er siden meget lang. Kunne godt forestille mig at folk med 800x600 ville syntes siden ser underlig ud, da de kun kan se 1/4 af siden.
For det andet er navigationen ikke den bedste, links er ikke understreget eller på anden måde endikere at der er links. Andet end når man er over dem at de bliver grå.
Syntes også det er lidt underligt at sidens layout forandre sig når man kommer ind på undersiderne.
Noget andet er din orden på siden. Mange billeder der står frit og svæver i luften. Lav en eller anden form for opdeling, så det bliver lidt mere struktureret.
Har også på fornemmelsen at man kan finde ufattelig mange informationer. Det er der jo ingen ting i vejen for, men mange af informationerne skal man finde i bunden af siden, feks under avis er der nogle links der gemme sig i bunden af siden, der er nok ikke så stor mulighed for at se dem, første gang man kigger, og det er enlig synd :)

Men ellers en okay side, som er lavet i en fin stil som du holder hele vejen igennem.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
07. marts 2003 - 04:00 #7
designet virker meget kongeligt men den mangler noget fylde grafik\en menu og den hvide fave fylder for meget på siden og med bavgrunden fornemmer jeg det er en person på 80 år der har siden
Avatar billede pyha Nybegynder
07. marts 2003 - 12:00 #8
kanon!
" (der er kommet en ny afstemning) " kunne med fordel gøres til et link til den pågældende underside.

"egern, væsel, lille ræv og kattekonge" bør i højere grad indgå i ordforrådet i poisirobotten ;-)
Avatar billede mal_t Nybegynder
07. marts 2003 - 16:16 #9
1) jeg har svært ve at læse overskriften
2) meget god idé med baggrunden som et slags maleri! men kan godt blive lidt for meget engang imellem
3) det er meget vigitgt du har samme skrifttype, overalt på siden, og det kan jeg se du ikke har! synes du skal ændre det da det bliver mere stilfuldt så!

Ang. indholdet er det sku fedt! Der har du virkelig arbejdet godt!
Avatar billede ullum Praktikant
07. marts 2003 - 16:28 #10
det er længe siden jeg har smagt noget hjemmebryg så gennemført
Avatar billede quantusjuvat Nybegynder
10. marts 2003 - 12:13 #11
Takker for besværet....