Avatar billede cynide99 Nybegynder
06. marts 2003 - 00:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP TIL TILSLUTNING AF VIDEO KAMERA TIL MOVIEMAKER ELLER ET PRO

Hej jeg har et extremt trals problem jeg har brug for at optage alt hvad der sker på min computer med feks et digital video kamara. jeg har såden et samsung vp-l610 kamera som er ret nyt som burde virke. Det er tilslutet mit grafikkort Asus Geforce3 ti 200 deluxe ´via a/v udgang og in i en EEEI 1394 port på grafikkortet. movimaker som siger det skulle være vildt simpelt kan ikke finde det!!! kan jeg få det til at virke eller kan man downloade et program der kan optage i windows?????? Jeg håber i kan hjælpe!!!
Avatar billede jones_net Nybegynder
06. marts 2003 - 09:27 #1
Skal du have optaget dit skærmbillede eller hvad?

/J
Avatar billede geforce3 Praktikant
06. marts 2003 - 09:29 #2
Det lyder sådan tror jeg:)
Du kan bruge SnagIT http://download.com.com/3000-2192-10173235.html?tag=lst-0-1
Det kan både optage dele af skærmen og hele skærmen.
Avatar billede jones_net Nybegynder
06. marts 2003 - 09:29 #3
Hvis det er skærmen du skal have filmet, så kan du kigge dette spm.: http://www.eksperten.dk/spm/299882

der har jeg henvist til dette program, som virker fint:-)
http://www.webattack.com/get/camstudio.shtml

Og så er der vidst noget i vejen med ekspertens ur - jeg har nemlig kommenteret dit spm. 3 minutter før du stillede det - stik den!!

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
06. marts 2003 - 09:30 #4
PS.: glem det med uret - jeg er ikke selv vågen endnu...

/J
Avatar billede henninga Novice
10. marts 2003 - 23:27 #5
Her er ikke meget tekst  :-)
Avatar billede cynide99 Nybegynder
29. april 2003 - 22:00 #6
f