Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. marts 2003 - 15:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

creative driver og programmet!

Davs !! Har fået smidt Cd'en væk med mine Driver til mit webcam creative !! Der lå programmet så også på, Så tænkte om det var muligt at downloade det et eller andet sted ?!! Hvor hvis ja?
Avatar billede human Nybegynder
03. marts 2003 - 15:30 #1
Avatar billede human Nybegynder
03. marts 2003 - 15:31 #2
Fin dit webcam der og hent driveren :o) http://uk.europe.creative.com/products/category.asp?cate=6
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. marts 2003 - 15:35 #3
Men har prævet og kigge på http://creative.com/ men kan slet ikek find eud af det
Avatar billede human Nybegynder
03. marts 2003 - 15:35 #4
så fortæl mig hvad dit webcam hedder, så finder jeg den :o)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. marts 2003 - 15:35 #5
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=252 dette er mit webcam hvad mere skal jeg så ?
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. marts 2003 - 15:35 #6
kan ikke find edet
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. marts 2003 - 15:37 #7
Avatar billede human Nybegynder
03. marts 2003 - 15:39 #8
Avatar billede human Nybegynder
03. marts 2003 - 15:40 #9
Der vælger du dit cam. SÅ når du kommer til næste side, står der download driver
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. marts 2003 - 15:58 #10
argHH Hvad er det nu for et mit webcam hedder bliver forvirret kan du ikke bare give til download ?
Avatar billede human Nybegynder
03. marts 2003 - 16:00 #11
Når du ikke ved hvad der hedder, hvordan f..... skulle jeg så vide det? Så må du jo bare prøve dig frem. Andet er der ikke for.

Men start med dem der hedder noget med USB hvis der er USB på dit cam. Ellers så prøv med webcam pro