Avatar billede ostemonstret Nybegynder
01. marts 2003 - 07:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gta 3

Jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke se noget der inde mine venner siger jeg skal have en fil jeg skal installere så jeg se igen men jeg kan ikke finde den fil jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hjælp mig......
Avatar billede spooolll Nybegynder
01. marts 2003 - 08:03 #1
Har du originalen?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 08:38 #3
du har to spørgsmål opppe med det samme spørgsmål så luk det ene
Avatar billede fangel Nybegynder
01. marts 2003 - 09:04 #4
hvis du har en bruger på pcplayer.dk, så er der en rigtig god guide til hvordan det fixes... inde i forum => grand theft auto => [et indlæg, kan ikke huske titel]...

Morten
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 09:49 #5
hmm mester du har 6 udaf 6 uafsluttet spørgsmål.
Avatar billede ostemonstret Nybegynder
01. marts 2003 - 22:16 #6
tak geforce3 alle min spm er nu lukket..