Avatar billede coet Nybegynder
28. februar 2003 - 00:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

snakke program

hej! jeg er med i en counter strike clan. jeg ville lige høre om der var en eller anden der kendte et godt snakke program så man kan snakke med de andre under spillets forløb, jeg ved godt at vi bare kan bruge den voice ting i spillet men det vil vi hels undgå og så bare bruge vores helt ejent :o) vi har prøvet gamevoice, roger wilco, Teamspeak2, Netgame Talk II, men jeg synes bare ikke de holder! så hvis i kender til et godt et, så ville det være sindsygt hvis du gad skrive hvor jeg finder sådan et :o)
Avatar billede raffar Juniormester
28. februar 2003 - 01:55 #1
NeetMeeting fra MSN virker fint. Jeg har endvidere prøvet et andet der havde relation til mail clienten Eudora. Det var også helt fornuftigt.
Ligger under Widows Start > Programs > Assesories > Communications > Netmeeting

Da jeg benyttede disse var det ved hjælp af modem i begge ender. Det virkede dog forbløffende godt når man tager forbindelse i betragtning.
Avatar billede raffar Juniormester
28. februar 2003 - 01:56 #2
Var et svar
Avatar billede raffar Juniormester
28. februar 2003 - 02:03 #3
Det program jeg nævnte tidligere hedder PalTalk og findes på PalTalk.com
Avatar billede coet Nybegynder
28. februar 2003 - 10:00 #4
hverken netmeeting eller paltalk er desværre heller ikke noget for så. der må findes nogle små og nemmere programmer, til det vi skal bruge det til.
Avatar billede raffar Juniormester
27. marts 2003 - 02:28 #5
Jeg ville gå for PalTalk. Det er super!
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 13:56 #6
Jeg ved ikke om man kan bruge EyEBalL chat, mens man spiller, men jeg går stærkt ud fra det. (I skal bare starte stemmesamtalen inden i går ind i spillet).

Men eyeball er super, og plejer altid at virke :o) Det eneste er bare at den popper op, hver gang man starter windows.. (Du skulle se min skærm, når jeg starter op, den er helt fyldt med popups, både fra ICQ, eyeball, og messenger.)

Men du kan downloade det på www.eyeballchat.com

I kan sandsynligvis ikk få det til at virke over MSN Messenger (?)

MVH
Anders
Avatar billede kptj Nybegynder
24. marts 2004 - 20:57 #7
www.teamspeak.com <- er jeres løsning.. et clan online voice prog
Avatar billede kptj Nybegynder
24. marts 2004 - 20:58 #8
Ups sorry www.teamspeak.org
Avatar billede coet Nybegynder
17. april 2004 - 14:00 #9
lukker