Avatar billede dtm Nybegynder
27. februar 2003 - 16:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min scanner dur ikke i XP...

Jeg ville installere min scanner. Var godt klar over at de drivere jeg havde, ikke virker til XP. Så jeg gik på nettet, for af finde nye drivere. Det blev gjort, de blev installeret.... Men det virker stadig ikke.... Der popper et lille vindueop, hvori der står:

Other error.

Error Code: 0x10ff0800

Hvad betyder det, og kan nogen hjælpe mig med at få min scanner til at virker??

Mvh DTM
Avatar billede dtm Nybegynder
27. februar 2003 - 16:30 #2
Ups... det er en Canon - CanoScan FB 330P
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2003 - 16:44 #3
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2003 - 17:06 #4
Undskyld jeg blander mig i tråden, jeg har også et problem med en Umax 610 scanner, jeg kan ikke finde drivere til den der virker i Xp, jeg har downloadet en driver men når computeren starter op udskriver printeren en side med volapyk.
Hej Johnvar det dig der ville købe en Intel 200MMX ?
Mvh Kimz
Avatar billede evil-twin Nybegynder
30. juli 2003 - 21:48 #5
har du en printer sidde på lpt porten sammen med scanner ?? hvis du har så gå ind under printer og fjern den så køre din scanner , og xp finder selv din printer igen næste gang du starter op